نقل و انتقالات

قرارداد ۳۰۰ میلیونی بازیکن ۵ میلیاردی استقلال!

به گزارش دیلی فوتبال؛ نیکولای بودوروف تنها بعد از سه بازی در ترکیب ثابت استقلال به کشورش بازگشت تا در آستانه امضای قرارداد با یکی از باشگاه های حاضر در سوپرلیگ این کشور قرار بگیرد.

بودوروف به عنوان یکی از خریدهای زمستانی فرهاد مجیدی در شرایطی اسفندماه با شیوع گسترده ویروس کرونا مثل بیشتر خارجی های شاغل در لیگ ایران به خانه بازگشت که در اولین روزهای فروردین ماه ۹۹ با ارسال نامه فسخ یکطرفه قرارداد به باشگاه استقلال با بهانه قراردادن عدم پایبندی استقلال به تعهدات مالی جدایی اش از این باشگاه را رسمی کرد.

در شرایطی که مدیران وقت باشگاه مدعی شدند این فسخ یکطرفه جنبه قانونی ندارد حالا رسانه های بلغارستان از نهایی شدن بازگشت مدافع ۳۴ ساله و کاپیتان سابق تیم ملی بلغارستان به لیگ این کشور و کوچ به شهر آردا برای پوشیدن پیراهن باشگاه پرین خبر می دهند.

سایت topsport در گزارشی کوتاه مدعی شد نیکولای بودوروف در آستانه امضای قراردادی دو ساله با باشگاه بلغاری قرار دارد تا بازگشت دوباره به فوتبال اروپا داشته باشد.

به نوشته این سایت، نیکولای بودروف در فصل جدید می تواند به شهر آردا کوچ کند تا برای پوشیدن پیراهن پرین آماده شود.

بازیکن سابق تیم ملی بلغارستان که آخرین بار در فوتبال ایران به میدان رفت نزدیک به بازگشت به فوتبال بلغارستان است.

نکته جالب اما در این گزارش به مفاد توافق مالی جدید بودوروف با باشگاه بلغاری برمی گردد جایی که نیکولای بودوروف با قراردادی دو ساله با دستمزد ماهیانه ۱۲ هزار BGN (واحد پول بلغارستان) که به پول ایران مبلغی در حدود ماهی ۲۸ میلیون تومان [حدودا ۳۰۰ میلیون تومان برای یک سال] می شود راهی باشگاه پرین خواهد شد.

نیکولای بودوروف با قراردادی به ارزش ۱۵۰ هزار دلار (دو و نیم میلیارد تومان) برای شش ماه [تقریبا ۵ میلیارد تومان برای یک سال] به استقلال پیوست که این قرارداد برای سال دوم نیز مشروط می توانست با رقمی در حدود ۲۷۵ هزار دلار تمدید شود.

بازیکنی که تنها سه بازی برای استقلال انجام داد و حالا برای دریافت مطالبات ۱۲۰ هزار دلاری خود از باشگاه قصد شکایت به فیفا را دارد تا پرونده ای سنگین دیگر انتظار استقلالی ها را بکشد.

منبع: طرفداری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *