فوتبال ایران

سرنوشت تراکتور در انتظار پرسپولیس؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ باشگاه پرسپولیس در جدیدترین نامه خود به آنتونی استوکس اعلام کرده که باید با دور جدید شروع تمرینات به ایران بازگردد، اما هنوز خبری از این بازیکن نیست.

مشخصا استوکس که با شرایط عجیبی پرسپولیس را در پایان اردوی امارات قال گذاشت، به این زودی و راحتی به کشورمان برنمی‌گردد.

در همین راستا، یکی از مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است که قرارداد استوکس بند و مفادی دارد که اگر این باشگاه از او شکایت کند به راحتی می‌تواند این مهاجم را محکوم کند.

یکی از این بند‌ها در قرارداد آنتونی استوکس این است که اگر بیش از ۱۰ روز غیبت غیرموجه داشته باشد، باشگاه می‌تواند از او غرامت بگیرد که میزان این غرامت حداقل به اندازه ۳۰ درصد از قرارداد او است.

به این ترتیب امیدواری‌هایی برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد تا در صورت شکایت از مهاجم پرحاشیه خود، پرونده را به سود خود مختومه کند.

نکته دیگر اینکه گفته می‌شود استوکس تا به حال حدود ۲۰۰ هزار دلار از باشگاه دریافتی داشته که اگر مدیران پرسپولیس به موقع علیه این بازیکن در فیفا پرونده‌سازی کنند، حتی می‌توانند همان رقم اولیه را هم پس بگیرند.

با این حال، هنوز باید نگران موضوع پرونده‌های باشگاه‌های ایرانی در فیفا باشیم چون در زمان شکایت استوکس از باشگاه تراکتور، همه نگاه خوشبینانه‌ای نسبت به پیروزی تراکتور داشتند اما این باشگاه در آن پرونده محکوم شد و حالا پرسپولیسی‌ها باید مراقب باشند که در چنین دامی گرفتار نشوند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *