فوتبال ایران

دست رد هواداران استقلال به سینه امید ابراهیمی

به گزارش دیلی فوتبال؛ امید ابراهیمی را می‌توان یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر استقلال و حتی یکی از بهترین‌های یک دهه اخیر فوتبال ایران دانست. ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بعد از درخشش فوق العاده در استقلال، پس از جام جهانی در حالی از این تیم جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست که هواداران استقلال چنین انتظاری از او نداشتند.

ستاره سابق تیم استقلال که در گذشته‌ای نه چندان دور یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم بود و بارها با گلزنی و پاس‌های گلش هواداران این تیم را خوشحال کرده بود و هواداران استقلال او را با لقب «فرمانده» خطاب می‌کردند، بعد از پیوستن به تیم الاهلی قطر به شدت از چشم هواداران این تیم افتاد و بزرگ ترین دلیل آن هم نحوه جدایی او از جمع آبی پوشان بود.

ابراهیمی که در الاهلی درخششی که در استقلال داشت را ارائه نداد، ابتدای فصل جاری به صورت قرضی به تیم «اوپن» که مالکان قطری دارد پیوست تا همبازی سعید عزت اللهی باشد.

تجربه حضور نه چندان موفق در «ژوپیلر لیگ» منجر به قرار گرفتن نام این بازیکن ملی پوش ایرانی در لیست مازاد تیم بلژیکی شد و بازگشت احتمالی او به الاهلی شد و این در حالی است که گفته می‌شود شاید الاهلی هم تمایلی به بازگشت ابراهیمی نداشته باشد.

در این شرایط هواداران استقلال که از هافبک پیشین به دلیل زمان و نحوه جدایی‌اش از این تیم دلخور شده و هنوز این دلخوری را از یاد نبرده اند، در فضای مجازی اقبالی به بازگشت او به تیم شان نشان نمی‌دهند و معتقدند حالا که در لیست مازاد تیم‌های خارجی قرار گرفته نباید به استقلال بازگردد.

باید دید سرنوشت ستاره سابق خط میانی استقلال و بازیکنی که سالهای متوالی بهترین و گلزن ترین هافبک فوتبال ایران شد چه می‌شود و در فصل آینده این ملی پوش ۳۲ ساله در کدام تیم حضور پیدا می‌کند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *