فوتبال ایران

فرصت طلایی برای مهاجم گل نزن استقلال!

به گزارش دیلی فوتبال؛ مرتضی تبریزی، مهاجم تیم استقلال که به دلیل گل نزدن در یک سال اخیر به شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار دارد، با عملکرد خوب در بازی های تدارکاتی توانست اعتماد فرهاد مجیدی را جلب کرده و شانس خود را برای حضور در ترکیب آبی ها در بازیهای پیش رو بالا ببرد.

مهاجم استقلال که در یک سال گذشته در هیچ بازی رسمی موفق به گلزنی نشده و از همین رو به شدت تحت انتقاد قرار دارد، در یک بازی درون تیمی و دو بازی با تیم های لیگ یکی خوشه طلایی و هوادار ۴ بار موفق به گلزنی شد تا گلزن ترین مهاجم تیم مجیدی در دیدارهای تدارکاتی باشد.

با توجه به غیبت شیخ دیاباته، مهاجم گلزن و محبوب استقلالی‌ها به دلیل عدم آمادگی مطلوب بدنی مقابل فولاد، احتمال حضور مرتضی تبریزی در این بازی وجود دارد و این می تواند فرصتی طلایی باشد برای تبریزی تا با گلزنی در یک بازی رسمی از بار انتقادها بکاهد.

مرتضی تبریزی در دیدارهای تدارکاتی توانسته اعتماد مجیدی را جلب نماید و حالا می‌تواند با استفاده از این فرصت طلایی اعتماد هواداران را هم نسبت به خود جلب کند.

استقلال در این فصل ۴ مهاجم دارد که مهدی قائدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری در کورس آقای گلی قرار دارند و در مقابل آنها تبریزی حتی یکبار هم موفق به گلزنی نشده است.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *