فوتبال ایران

پیشنهاد پرسپولیس به علی قلی زاده؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ بازی دوستانه اخیر پرسپولیس و گل گهر سیرجان که با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید یک مهمان ویژه داشت.

علی قلی زاده هافبک تکنیکی تیم شارلوا بلژیک برای دیداری دو منظوره به ورزشگاه شهید کاظمی رفت که هم همراه مهدی ترابی دوست و همبازی قدیمی خودش باشد و هم ملاقاتی با مجید جلالی انجام دهد. جلالی سرمربی فعلی گل گهر سیرجان در گذشته مربی قلی زاده در سایپا بوده است.

حضور علی قلی زاده نه تنها خاطرات قدیمی را زنده کرد بلکه نشستن او روی نیمکت تیم پرسپولیس با شایعات و گمانه‌زنی‌هایی همراه شد. برخی حتی پا را فراتر نهاده و مدعی شدند افشین پیروانی با قلی زاده به صورت خصوصی مذاکره کرده و پیشنهاد داده فصل آینده پرسپولیسی شود!

وقتی این موضوع را با مدیر تیم پرسپولیس در میان گذاشتیم، پیروانی گفت:

من واقعا متوجه نمی‌شوم! کدام پیشنهاد؟ کدام مذاکره؟ فکر می‌کنم علی قلی زاده ۳ سال دیگر با تیم شارلوا قرارداد داشته باشد و اصلا صحبتی درباره حضورش در پرسپولیس مطرح نشد.

وی ادامه داد:

قلی زاده دوست صمیمی مهدی ترابی بازیکن تیم ماست و به همین خاطر با رعایت نکات بهداشتی برای تماشای این دیدار تدارکاتی به ورزشگاه آمد. او پسر خوب و بامعرفتی است که دقایقی هم نزد مجید جلالی مربی سابق خودش رفت، اما بیشتر از همه عکسی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود منتشر و پخش شد.

مدیرتیم پرسپولیس افزود:

برخی‌ها نوشتند افشین پیروانی روی نیمکت در حال مذاکره با علی قلی زاده بوده که مثلا پرسپولیسی شود و این واقعاً عجیب و جالب بود. قلی زاده بازیکن تکنیکی و خوبی است، اما در حال حاضر تحت قرارداد تیم شارلواست. بنابراین ما به خودمان حق نمی‌دهیم با بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد بلندمدت دارد مذاکره کنیم. روی نیمکت هم بیشتر درباره وضعیت خودش در شارلوا و فوتبال بلژیک گپ زدیم و بحث دیگری در میان نبود.

پیروانی با اشاره به اینکه فعلا باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه برای مذاکره با بازیکنی ندارد، یادآورشد:

گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بارها یادآوری کرده که هیچ لیست ورود یا خروج بازیکنی ندارد. منطق هم حکم می‌کند ما چنین تفکری داشته باشیم چراکه ۹ هفته دیگر ازمسابقات لیگ باقی‌مانده و باید با همین بازیکنان به مصاف حریفان برویم. بازیکنانی که شایستگی خود را درسه، چهارسال گذشته با قهرمانی‌های متوالی و جام گرفتن نشان داده‌اند.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:

تا جایی هم که من می‌دانم یحیی گل‌محمدی تمام بازیکنان فعلی پرسپولیس را می‌خواهد، چون قصد دارد اسکلت تیم را برای فصل آینده هم حفظ کند. بنابراین از همه رسانه‌ها و خبرنگاران زحمتکش ورزشی خواهش می‌کنم از گمانه‌زنی پرهیز کنند و مطمئن باشند پرسپولیس در حال حاضر هیچ‌گونه فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته و ندارد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *