منهای فوتبال

فیلم| لغو مجوز «معین زد» به خاطر رقص جنجالی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از لغو مجوز «معین زد» به خاطر رقص جنجالی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، پس از جنجالهای انتشار تیزر «مشق امشبم»، دفتر موسیقی وزارت ارشاد به دلیل انتشار این تیزر مجوز قطعه مذکور را لغو و اجازه انتشار این اثر را نداد.

فیلم لغو مجوز «معین زد» به خاطر رقص جنجالی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم لغو مجوز آهنگ جدید معین زندی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. تا الان تو عمرم یکبار هم نرقصیدم حتی در مراسم ازدواج برادرم یا برای مسخره بازی در جمع دوستان!
    مرد که چیزی نداره که بخواد غرش بده دنبه میخواد که من ندارم یه باسن گوشتالو و پر چربی میخواد که مثل قندون یا گزخوری پهن و باریک باشه که قشنگ اینور و اونور بره مثل باسن مهناز فشاری)»😘جوون مهناز ناز ناز

    1. هر وقت دستو لنگ هاشونو گرفتن و هوا کردن و همو …….اونوقت رقصه. اسلام قرنها پابرجا مونده که اجداد کثیف تو به درَک واصل شدند ، تو به فکر خودت باش جلوتونو گرفتن چون فردا فواحش و ولنگارها هم میان وسط و لنگها بالا …..

      1. اسلام در دانشگاه ها و محله های هرزه پرور تهران به خطر می افتد هر چند هیچ غلطی نمی توانید بکنید و مسلمان همیشه مسلمان است همانهایی که محبوب تو ناشناس هستند اسلام پشمکی تو را به خطر می اندازن مراقب خارومادرت باش مبتلا نشن
        مسلمانان شب های جمعه دست دعا بالا می‌برند
        ناموس امثال تو ناشناس هم شب های جمعه لنگها را بالا می‌برند
        پس مراقب طرز فکر آبکی خودت باش تا اسلامت به خطر نیوفته ناشناس ۱۸:۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *