منهای فوتبال

واکنش تند خبرنگار صداوسیما به مسیح علینژاد

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ میسح علینژاد و اپوزیسیون خارج نشین که سال ها از رای دادگاه حمید نوری خوشحال بودند از آزادی حمید نوری عصبانی شده و نسبت به این موضوع واکنش های احساسی از خود بروز می دهند.

از جمله این واکنشها توییت مسیح علینژاد است که هر دو کشور را به جنایت علیه بشریت متهم کرده است.

البته این توییت با پاسخ زهرا چخماقی خبرنگار صداوسیما مواجه شده است او آزادی حمید نوری را حاصل دیپلماسی اقتدار با تلاشهای شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان دانسته و به مسیح علینژاد و ضد انقلاب گفته است طبیعی است که زانوی غم بغل بگیرید، هر چند که اول و آخر کسی آدم حسابتون نمی کند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

جواب دندان شکن خبرنگار صدا و سیما به مسیح علینژاد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. از برادر بزرگوار آقای حمید نوری باید دعوت بشه تا از سلول انفرادی و انواع شکنجه ها در این مدت بر او ناجوانمردانه اعمال‌شده صحبت کنند تا غربگدایان که مدعی حقوق بشر در غرب هستند بدانند که بهشت خیالی آنها وجود خارجی ندارد. نابود باد منافقین.

          1. جناب مصطفی، بنده مادرم چند ساله به رحمت خدا رفته، ی کم شعور داشته باش نامسلمان و ببند در اون مستراح رو.

          2. تو که مسلمونی و مادرت فوت کرده غلط میکنی به اسم پیامبر بی حرمتی میکنی مرتیکه پوفیوز مثل آدم حرف بزن رنگ عوض نکن
            فقط یه زنازاده به لقب پیامبر و اسم مصطفی بی حرمتی می کنه تو روح اموات آدم دو رو ر…

    1. ناشناس مشکوک ۱۷:۵۶ 🤨🧐
      مصاحبه پسر حمید نوری با خبرگزاری فارس:
      ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ پدرم به دعوت یکی از دوستان خود به سوئد دعوت شد. آن دوست بیان کرده بود که برای او گرفتاری پیش آمده و تنها پدر من می‌تواند کمکش کند.
      پس از دو ماه پیگیری و اصرار پدر من سادگی کرد و فریب این فرد پست فطرت را خورد. او خود را فردی بدبخت و بیچاره نشان داد و پیام‌های او به پدرم موجود است، او گفته بود قصد خودکشی دارد. پس از قبول کردن پدرم برای رفتن به سوئد آن فرد پست برای پدرم ویزا گرفت و پدرم به در فرودگاه آرلاندا سوئد به دلیل محاکمه و اعدام منافقین جنایتکار که خون مردم بیگناه را بر زمین ریخته بودند، دستگیر و به حبس ابد محکوم شد که با پیگیری‌های آقای امیر عبدالهیان و آقای رئیسی با تبادل زندانیان در عمان بعد از پنج سال آزاد شد
      ناشناس خیلی مشکوکی یالا اعتراف کن مینیم🤨
      فکر کنم دوباره میخوای……🧐حواست باشه چی میگی😐وگرنه مثل صفحات قبلی سایت づ⁩ از خجالت در میام

    2. برای اینکه منافقین گفتن ما مردم ایران رو می‌کشتیم ، چرا این آقا که قاضی بوده حکم قصاص برای کشتارهای ما می‌داده و مثلا ازش شکایت در کشور دیگه ای کردند که خیلی مسخره هست حالا فهمیدی خِنگول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *