منهای فوتبال

فیلم| شور و حال انتخاباتی در تبریز

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از شور و حال انتخاباتی در تبریز بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، شهروندان تبریزی در تریبون آزاد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در پارک ائل گلی این شهر به بحث و گفتگو پرداختند.

فیلم شور و حال انتخاباتی در تبریز که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تریبون آزاد دانشجویی در پارک ائل گلی تبریز

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. خانم آرامش
    از زبان یکی از همشهری های شما در مجازی شنیدم که می‌گفت جنگل های آن منطقه بعد از یک ماه هنوز در حال سوختن است آیا واقعیت دارد؟؟؟

  2. مردم آزربایجان خیلی وقت است از این شو و نمایش‌ها عبور کرده‌اند و با صدای بلند و رسا می‌گویند:
    آزادلیق، عدالت، میللی حکومت.

  3. جالبه،وقتی مردم تبریز با اون همه امکانات و اون همه خدمتی که دولت های مختلف بهشون کردند میگن رای نمی دهیم مردم لرستان باید چکار کنند که هرگز در قد و اندازه ی تبریز به چشم مسئولین نبودند؟
    خرم آباد مرکز استان لرستان هست آیا هرگز به اندازه ی تبریز بهش بها داده شده؟ جوان های ما باید از این حرف ها بزنن نه جوان های تبریز، البته خدا رحمت کنه آقای رئیسی همیشه پیگیر مشکلات ما بود رفته بودیم برای انتخابات مجلس رای بدهیم یک آقایی اومده بود میگفت:میخوام در برگه ی رای بنویسم اَتَل مَتَل توتوله گاو حسن چه جوره؟ به جز ناصر فرید ما از بقیه ی نماینده های مجلس خیری ندیدیم ناصر فرید اوایل انقلاب برای ما تامین اجتماعی زد دیگه شرکت نکرد ان شاءالله هر جا که هست موفق باشه.

    1. از کدام خدمت حرف می‌زنی؟ از حجم و میزان ثروتی که از آزربایجان غارت و به فارسستان منتقل می‌شود، خبر داری؟
      فقط از یک معدن مس سونگون سالانه حداقل حداقل ۸۰ هزار میلیارد تومان کنسانتره خام مس به کرمان منتقل می‌شود، ده‌ها معدن طلا، آلومینیوم، سرب، سنگ‌های قیمتی و وووو بعلاوه مالیات مردم آذربایجان و حتی حساب‌های بانکی ملت آزربایجان همگی به خارج آذربایجان و فارسستان منتقل می‌شوند. فکر می‌کنی در کنار این غارت و استعمار تمام عیار، کل بودجه آزربایجان شرقی چقدر است؟ فقط ۱۶۰۰ میلیارد تومان. دولت‌های خدمتگزار مرکزی و مرکزنشینان به اینهم بسنده نکرده‌اند و به هزار طرفند و بهانه مانع از هرگونه سرمایه‌گذاری خصوصی و خارجی در آزربایجان می‌شوند.
      در نهایت شما به عنوان یک برادر لرستانی به جای مقصر دانستن آزربایجان مستعمره و مظلوم و در عین حال آزادیخواه، برابری‌طلب و مدافع همه ملیت‌ها، بهتر است حق و حقوق خود را از دولت و مقامات مسوول طلب کنید و به عنوان مثال ببینید چه کسانی آب و منابع طبیعی‌تان را با ده‌ها تونل و کانال از لرستانات به خارج از آنجا انتقال می‌دهند.

      1. 😂😂😂 از حق که نگذریم استان هایی که بیشتر بهشون رسیدن بیشتر ناراضی و جدایی طلب هستند یک ضرب المثل لری هست که میگه:خیرتون برای امیر هاست بادمعدتون برای فقیر ها، این ضرب المثل جواب من به مسئولینی هست که خرم آباد و لرستان رو نادیده میگیرن، مسئولین ناکارآمد خرم آبادی که لیاقت جایگاه خودشون رو ندارند برای گرفتن حق این مردم و پیشرفت اون ها تلاش نمی کنند این دوره انتخابات مجلس مردم غیرت کردن به یکی از کاندیداهای گردن کلفت و به درد نخور که در دوره های قبل هیچ غلطی نکرده بود رای ندادند.

      2. ناشناس ۲۳:۰۰ جنابعالی مدعی هستی دولت منابع طبیعی آذربایجان را برای شهرهای فارس زبان یا به قول شما فارسستان استفاده میکند!
        بنده از شهر خود میگویم!
        آب زاینده رود فارسستان برای تامین فولاد مورد نیاز کشور منجمله شهر ترکستان استفاده میشود آبی که مورد نیاز کشاورزان اصفهانی است و به آن دسترسی ندارند و مجبور به برداشت آبهای زیرزمینی شده اند شهر اصفهان در حال فرو نشست است مابقی آب زاینده رود به شهرهای دیگر منحرف شده تمام کوه های اطراف اصفهان و حتی استان برای استخراج معدن و کارخانجات سنگبری در حال نابودی است محصول آن به شهرهای دیگر و خارج از کشور صادر میشود منفعت آن برای فارسستان ویرانی محیط زیست و آلودگی هوا است درامد کارخانجات مس کرمان برای کل ایران است درآمد معادن طلای موته در استان اراک برای مردم اراک استفاده نمیشود برای کل کشور است صنایع فولاد مبارکه و ذوب آهن در شهر ما واقع شده معادن ذغال سنگ بافق یزد برای آلوده کردن هوای اصفهان و ساخت فولاد کشور در ذوب آهن اصفهان استفاده میشود آب مورد نیاز صنایع فولاد از آب زاینده رود تامین میشود و محصول آن برای ترکستان و شهرهای دیگر و صادرات و تامین بودجه مملکت استفاده میشود و منفعت آن برای ما فقط دود و آلودگی و بی آبی است آبی که برای کشاورزی مناطق پایین دست و شرق اصفهان استفاده می شد که دیگر وجود ندارد پالایشگاه شاهین شهر اصفهان مانند پالایشگاه آبادان نفت خام را برای تامین بنزین مورد نیاز کشور و شهرهای ترکستان با آب زاینده رود و کارون پالایش و تامین میکند و منفعت آن برای ما فقط آلودگی و مصرف آب است آب به کشاورزان شرق و پایین دست زاینده رود نمیرسد و بهره آن را باغهای بالا دست رودخانه از جمله شهرکرد و سامان برای کشت و کار و پمپاژ اب تا نوک قله ها برای زراعت حداکثری مصرف میکنند و فقط منت آن بر سر اصفهان است حق آبه شهر اصفهان به شهرهای دیگر منحرف شده منت صنعتی بودن برای اصفهان مانده ولی شهرهای دیگر کشور از آن بهره میبرند و محصول آن به شهر ترکستان و شهرهای دیگر صادر میشود سیمان سپاهان و اردستان اصفهان به تمام شهرهای کشور منجمله ترکستان شما صادر میشود که سود آن برای اصفهان فقط آلودگی هوا و تخریب محیط زیست است
        استان لرستان و یاسوج خط لوله نفت و گاز و تاسیسات پمپاژ و هدایت آن را برای شهرهای شمالی منجمله ترکستان بر عهده دارند
        استان های ایران یکپارچه و یکدست به همدیگر کمک میکنند منتی بر سر یکدیگر نیست
        کشاورزان شما حق آبه دریاچه ارومیه را برای کشت و کار مصرف میکنند که موجب خشک شدن دریاچه شده دین شما نسبت به دریاچه ملی چیست؟
        منابع شهرهای ایران برای تمام ایران استفاده میشود ما فارس ها دین خود را به ترکستان ادا کرده ایم شما هم برای ایران ادا میکنید منتی برای ما نیست برای شما هم نیست

        1. فارس همیشه زیاده خواه و در عین حال مظلوم نما است. تمام صنایع و کارخانه‌ها را در فارسستان احداث کرده‌اید و از این شکایت دارید که این کارخانجات هوا را آلوده می‌کنند و آب به شرق اصفهان نمی‌رسد، تا کشاورز اصفهانی در وسط کویر برنج بکارد، عجبا. مغلطه نکن و دروغ تفت نده، فولاد یا سنگی که اصفهان و فارسستان تولید می‌کند با برآورد تمام هزینه‌ها و سود، به آذربایجان و مابقی مناطق فروخته و صادر می‌کنید و پول و سودش را می‌گیرید، آذربایجانی‌ها و دیگران هم پولش را می‌دهند و می‌خرند. شما دارید صادرات و فروش محصولات فارسستان را با غارت و استعمار تمام عیار خوزستان و آذربایجان و لرستانات و غیرفارسستان در یک ردیف قرار می‌دهی و حق خود می‌دانی به منابع دیگران چشم طمع و دست‌اندازی کنی. با آگاهی داری دروغ می‌گویی و مظلوم نمایی می‌کنی.
          در آخر ما تورک‌ها دین شما را به آذربایجان نمی‌خواهیم، فقط شر نرسان

        2. اصلا چرا باید حتی یک ریال از پول نفت و آب عرب‌ها و بختیاری‌ها در اصفهان و کرمان و تهران هزینه شود؟ چرا یک ریال از پول گاز بوشهری‌ها و اهالی عسلویه باید در گلو و حلقوم اصفهان و تهران و یزد ریخته شود؟ چرا یک ریال از پول معادن آذربایجان و کردستان باید در جیب اصفهان و کرمان و تهران برود؟ تنها دینی که شما فارس‌ها به غیرفارس‌ها ادا کرده‌اید، توهین، تحقیر، زبان‌درازی، تاراج همه منابعمان، تحمیل زبان فارسی و از بین بردن زبان‌های ملت‌های غیرفارس و فجایع بی‌شمار دیگر است. هیچ علاقه و رابطه دوستانه و برابری بین عرب، ترک، کرد، بلوچ و لر با فارس وجود ندارد و از صمیم قلب از شما و همه‌چیز شما متنفریم

  4. اگه فردی مومن و مسلمان واقعی و با تقوا باشه از روی خداترسی و تعهد مسئولیت، هر کاری از دستش بر میاد انجام میده و دشمنان کشور را هم اجازه روابط نمیده و قانون اسلام را دستور به رعایت میده ولی غیر از این باشه هیچ فایده ای نداره

    1. فکر کنم تو دنبال پیامبر جدید هستی
      تا زمانی که سیاست خارجه درست نشه نمی توانید اقتصادتان را درست کنید سیاست خارجه شما به اندازه لایه ازون سوراخه و با وجود حمایت از کشورهای مضر و بدرد نخور ما هم شبیه آنها میشویم این تمام مشکل ایران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *