منهای فوتبال

فیلم| تحلیل رائفی پور از ذهنیت مسعود پزشکیان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تحلیل رائفی پور از ذهنیت مسعود پزشکیان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که علی اکبر رائفی پور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این نظریه پرداز ایرانی نوشت: آقای پزشکیان مرد خوبی است اما فضای ذهنی اش در مقابل اموری که باید اصلاح شود، بسیار منفی است و دائم می‌گوید نمی‌شود و نمی‌توانیم؛ ‏بعید به نظر می‌رسد در صورت پیروزی ایشان، چیزی اصلاح شود.

فیلم تحلیل رائفی پور از ذهنیت مسعود پزشکیان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش رائفی پور به «نمی توانیم» های مسعود پزشکیان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. رئیس جمهور میشه چون کاندید ثروتمند هاست نمیدونم چرا مردم طرفداری می کنند از کاندید ثروتمند ها؟ آخرش سفره ی همین مردمی که پشت ثروتمند ها می ایستند خالی میمونه ۸ سال روحانی گفت:من دولت فقرا هستم ولی در عمل دولت ثروتمند ها بود خاتمی هم همین طور، وقتش نیست که قشر های متوسط و فقیر به فکر سفره هاشون باشن که وضعش از این بدتر نشه.

  2. باچه زبانی بگه نمی تونه مردعمل نیست فقط مثل افرادغرغروهرچیزی که میرسه انتقادمی کنه بدون راه حل بدون برنامه حالایکسری جوگیرمی شوندومی روندرای دادن بابااگرانتخاب شه همان مدیران روحانی همانهایی که مجبورشدن برای حمایتتش ازسایه بیرون بیایند،قراره همان کارهای روحانی راادامه بدهندیکیش ظریف رابفرستندسراغ کدخدابرای التماس که تحریم هاراکم کند!

    1. اگه رئیسی تونست پزشکیان هم می‌تونه هیچ رئیس جمهور ی نمی‌تواند اقتصاد داغون ایران را درست کند مگر اینکه سیاست خارجی را درست کنه یعنی با دنیا باید ارتباط داشته باشی و تجارت کنی شما اصولگرایان فکر میکنید خودتان عقل کل هستید با کدام سواد این اعتماد به نفس را پیدا کردید مثل این که شما یک مغازه داشته باشی و بگی فقط خانواده خودم از من خرید کنند همسایه ها خرید نکنند خب ورشکست میشوی دو روز دیگه کاسه گدایی باید برداری در خونه روسیه و چین را بزنی آنها هم بگن شهر ها تون را به ما اجاره بدید بیست سال سی سال ما هم هوای شما را داریم و اگر سازمان ملل به ضرر شما رای داد ما وتو می کنیم نگران نباشید . شما از شعار نه شرقی نه غربی امام فقط نه غربی را بلغور میکنید و از شرق خوشتان می‌آید و غافل هستید که شرقی خطرناکتر از غربی است

      1. تو چه گوری بودی ناشناس۲۲:۰۴ پریدی وسط
        کمتر زر بزن حوصله وراجی های تو را ندارم
        منظور کامنت من در بالا ناشناس بالایی بود۲۱:۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *