منهای فوتبال

فیلم| شعار علیه مسعود پزشکیان در حرم شاه عبدالعظیم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از شعار علیه مسعود پزشکیان در حرم شاه عبدالعظیم بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از زائران حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در موجهه با مسعود پزشکیان شعار «نه به دولت سوم روحانی» سر دادند.

فیلم شعار علیه مسعود پزشکیان در حرم شاه عبدالعظیم که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم شعارهای مردم علیه مسعود پزشکیان در حرم شاه عبدالعظیم حسنی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. خب احتمالا شعار دادن و فحاشی کردن که زیارتشون قبول باشه وگرنه داخل حرم امامزاده که جای این کارها نیست!!! البته میتونستن آب خنک بریزند به محل سوختگی!!!

    1. ناشناس ۰۵:۱۵ همین شماها بودید که با رفتار هرزگی و داعشی و وحشیانه خودتون برای لخت کردن ناموستون باعث شدید دوستان داعشی تون زن و بچه بیگناه مردم را در شاهچراغ به رگبار ببندند تو اصلا فکر نکنم آدم باشی
      یه جایی نوشته ای رزمنده جبهه هستی یک سال پیش هم همین حرف رو زدی و گفتی قبلاً در پایگاه بسیج فعالیت میکردی که نشون میده مامن بچه هات حتما چادری بوده و جنابعالی منافق شدی چادر از سرش کشیدی تا آزاد بشه هوا بخوره پس زر نزن تا بیشتر از این پته تو را رو آب نریختم
      دو احتمال وجود دارد
      یا اینکه مادمازل های منزلت مثل این جماعت چادری هستند و فقط برای لجبازی ادای گشاد ها را در میاری
      یا اینکه واقعا مادمازل هایت برای اهداف عمومی جامعه از همان اول خلقت بیکینی ککینی پوش بوده اند برای همین با دین و مذهب و زیارت و چادری و حجاب و حرف حق مشکل داری

  2. خدایا ما نمی‌خواهیم هشت سال دیگه از عمرمون با پوزمشکیان و اصلاح طلبها از بین بره🤲رحم کن
    خسته شدیم پیر شدیم از اینها از بس حرص خوردیم
    چرا اینقدر مردم ما خر هستند فرق خوب و بد را نمی دونن

  3. آره منم شنیدم که وقتی رای ها رو داشتند می شماردن و رای پزشکیان بالاتر از جلیلی بود عده ای جمع شدن در حرم شاه عبدالعظیم و شعار مرگ بر منافق سر دادن همیشه وقتی کاندید ثروتمند ها شرکت می کنه قطعا”رای میاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *