منهای فوتبال

فیلم| طرح بنزین ۵۰ هزار تومانی از زبان رئیس ستاد مسعود پزشکیان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از طرح بنزین ۵۰ هزار تومانی از زبان رئیس ستاد مسعود پزشکیان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، جزئیات جدیدی از طرح مسعود پزشکیان برای گرانی بنزین توسط عبدالعلی زاده رئیس ستاد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد.

فیلم طرح بنزین ۵۰ هزار تومانی از زبان رئیس ستاد مسعود پزشکیان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم صحبت های رئیس ستاد پزشکان درباره گرانی بنزین

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. بنزین پنجاه تومن میفروشه نصفشو یارانه میده نصف دیگه بودجه دولتشو تامین میکنه
    پزشکیان حرف های قشنگ زیاد میزنه زبون انتقاد زیاد داره سر و صدا زیاد داره یاد گرفته منم منم می‌کنه ولی هیچ برنامه ای برای دولت آیندش نداره مثل روحانی که با حرف های قشنگش هشت سال موتور مملکت را زد تو دنده خلاص نگه داشت و بعد زد دنده عقب دستی را کشید و چپ کرد چهار چرخش رفت هوا

  2. دقیقاً از حالا دارن مردم رو به دو گروه ثروتمند و رانت خوار و اختلاسگر و گروه بزرگ فقیرها و محرومان تقسیم میکنن

  3. یعنی میخوای بگی دیگه نمی‌تونیم با ماشین شخصی و بنزین مفت از جاده هایی که محمد رضا شاه یقلوی واسمون ساخته بریم شمال جوج بخوریم؟؟😨؟؟مجبوریم بشینیم خونه مذاکرات fatf و برجام ببینیم😭خدا از سر تقصیراتت نگذره پیزمشکی منو باش که تازه با بدبختی ماشین خریده بودم😳ولی طوری نیست عوضش آزادی داریم با اتوبوس میریم🥴❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *