منهای فوتبال

فیلم| سوال پزشکیان از احمدی نژاد به خاطر مخالفت با گشت ارشاد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ماجرای طرح سوال پزشکیان از احمدی نژاد به خاطر مخالفت با گشت ارشاد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، احمد علیرضابیگی نماینده سابق مردم تبریز می گوید: گشت ارشاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دولت خاتمی بود، وقتی محمود احمدی نژاد با گشت ارشاد مخالفت کرد، آقایان مطهری و پزشکیان در واکنش به این موضوع در مجلس طرح سوال کردند و ایشان برای پاسخگویی در مجلس حاضر شدند.

فیلم سوال پزشکیان از احمدی نژاد به خاطر مخالفت با گشت ارشاد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم موضع مسعود پزشکیان درباره گشت ارشاد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. پزشکیان که میگه نباید با طرز لباس پوشیدن زن ها در جامعه کار داشته باشیم بعد احمدی نژاد رو آورده ازش پرسیده چرا با گشت ارشاد مخالفه؟!!! خودش رو باید به ۱۰ تا دکتر نشون بده.

  2. در زمان خاتمی گشت ارشاد درست شده ، در زمان احمدی نژاد ، پزشکیان وتعدادی از مجلسی‌ها بخاطر مخالفت احمدی نژاد را استیضاح میکنن در زمان انتخابات ۱۴۰۳ همون پزشکی از موضعش بر میگرده میگه چرا با زنان ما اینطور برخورد می‌کنید بذارید آزاد باشند در حالیکه گشت ارشاد بصورت اول نیست و با ولنگاریهای خیلی شدید برخورد اخطار داده میشه . و وعده اگه به من رای بدید اون موضع گشت ارشادیمو که رئیس جمهور وقت بخاطر مخالفتش استیضاح کردم رو بخاطر قدرت گرفتن و بدبخت کردن ملت برمیدارم . رئیس جمهوری که از تزلزل اخلاقی رنج میبره نمیخایم

  3. رای مردم ایران سعید جلیلی 🇮🇷 ما نمیتونیم مملکتو بدست کسانی بدیم که خودشون این آش رو برای ملت پختن و حالا با کمال پر رویی اومدن یقه بقیه رو میگرن که ملاقه رو بدید دست خودمون تا هم بزنیم و کثافتکاری مونو میندازیم گردن حزب اصیل جوانان سرباز امام زمان

  4. چندتا سئوال ؟؟
    چرا دغدغه بعضی ها شده گشت ارشاد؟
    چرا زناتون عاشق لخت شدن هستند؟؟
    چطور شد که اینقدر بی غیرت شدید؟
    آیا اختیاری بود یا اجباری؟
    چطور شد که گشت ارشاد در دولت خاتمی شکل گرفت و آقای خانمی بی ناموس از آب در اومد و با دختران ایتالیایی دست داد و بازیگر زن محجبه ایرانی را لمس کرد و حالا همونها انکار میکنند و طلبکار شدند؟
    مسعود پزشکیان سال نود و یک چرا به احمدی‌نژاد برای اجرای گشت ارشاد نامه نوشت و حالا کتمان میکنه؟
    یه مشت دیوث ریاکار برای کسب قدرت سرتون شیره می‌مالند و از زنانتون مایه میذارن و شما نمی‌فهمید وای که چقدر نفهمید🩲❤️

    1. اینا فقط یه دغدغه دارن اونم با دروغ نیرنگ فریب شیادی بی وجدانی مملکتو بدتر از این بکنن چون ایمان ندارن ، دنیا پرست هستن مردم براشون مهم نیست پس از این شعارهای لحظه ای زیاد خواهند داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *