منهای فوتبال

عکس| توهین غلامرضا تاجگردون به ستارخان و باقرخان چهره های ملی ترک

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از توهین غلامرضا تاجگردون به ستارخان و باقرخان چهره های ملی ترک بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، غلامرضا تاجگردون در جلسه دفتر نظارت شهرستان گچساران اظهارات عجیبی درباره چهره های ملی ترک به زبان آورد؛ این نماینده مجلس دوازدهم ستارخان و باقرخان را ترک های دزد و راهزن و نه قهرمان ملی می خواند.

عکس توهین غلامرضا تاجگردون به ستارخان و باقرخان چهره های ملی ترک که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| توهین غلامرضا تاجگردون به ستارخان و باقرخان چهره های ملی ترک | دیلی فوتبال

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توهین نماینده مجلس دوازدهم به چهره های ملی ترک

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. توهین به ملت‌ها، مشت محکم بر دهان ملت‌ها و جهان زدن و از بین بردن آثار همگان و علی‌الخصوص تورک‌ها بعد از کودتای ۱۲۹۹ انگل‌ستان در ایران جزو سیاست‌های دولتی و رسمی درآمده است به طوریکه هر گدا و گرسنه‌ پانفارس بدون هیچگونه عواقب می‌تواند دهان گشاید و فرهنگ فارسی خود را بیرون بریزد. به همین جهت تا پانفارسیزم به افسار کشیده نشده، ماهیت، وابستگی و دست‌نشانده بودنش افشاء نشود، نژادپرستی و قوم‌گرایی فارسی از جغرافیای موسوم به ایران از بین نخواهد رفت.

  2. صد درصد از لر بیزارید این تیتر ها رو میزنید مطمعن باشید با این تفرقه افکنی راه به جایی نمیبرید #تاجگردون#پزشکیان

  3. پزشکیان در مناظرات تا بهش میگن تو که انقدر به بقیه برنامه برنامه میکنی ، برنامه خودتو توضیح بده ، جوابش اینه :ما مردمو فقیر کردیم ما مردمو بدبخت کردیم ما مردمو ناراضی کردیم ،، ما مقصریم ما باید تنبیه بشیم .. میگن باشه بیا پایین جون مادرت نهج البلاغه رو درهم نخون بگو برنامه ات چیه یه آیه قرآن میگه و معنی میکنه و آخرش میگه ما باید دعوای خودمونو تموم کنیم آخرشم برنامه نمیگه حالا میخاد ۲ سال ونیم دولت ۱۳ رو که کثافتکاری خودش و اربابشو جمع میکرده بگه همه اش برای این دولت و دولت‌های اصلاح طلب ما ، باعث شده مملکت مثل مملکت عزیز مصر ، یوسف پیامبر بشه

    1. حالا این بهترین‌شان است. جلیلی با استراتژی خارجی پیامبر و وووو، پورمحمدی با آن سابقه و قیافه مخوف و قالیباف با آن سابقه لوله کردن دانشجویان و وووو دیگر چه شود.
      همه‌شان سر و ته یک کرباس هستند

  4. اشکال نداره ناراحت بوده یه چیزی گفته بالاخره ترکها قراره دولت دوازدهم رو با ریاست یه مَشنگ بنام پزشکیان دوباره سر کار بیارن بدتر از اینم بگن با بزرگواری ایشان ختم به خیر میشه

    1. در جغرافیای موسوم به ایران سیستم حکمرانی، قانونگذاری و عدلیه متعلق و یادگار تورک‌ها است، همچنانکه در هزار سال گذشته بوده است و باید به تورک‌ها نیز برگردد تا اوضاع کشور عادی شده و عدالت و آزادی مستقر شود و در مملکت رشد و توسعه پا بگیرد، ولیکن نه با پزشکیان، بلکه با یک تغییر و تحول بسیار اساسی. حکومت صد ساله با قوم‌گرایی فارس و پانفارسیزم محصول کودتا و توطئه‌های استعمارگران بوده است که به جز نکبت، فساد، غارت و فلاکت تمام عیار چیزی از خود به میراث نگذاشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *