منهای فوتبال

فیلم| غوغای دانشجوی ترک زبان در حضور سعید جلیلی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از غوغای دانشجوی ترک زبان در حضور سعید جلیلی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، دانشجویی در نشست انتخاباتی سعید جلیلی می گوید: آقای پزشکیان زمانی‌ که ماشین‌سازی تبریز را به ثمن بخس فروختند شما در مجلس نماینده ما بودید؛ زمانی‌ که قطار تبریز دچار سانحه شد و مردم تبریز در آن کشته شدند، مشاور امروز شما گفت نگران نباشید، مردم بیمه بودند!

فیلم غوغای دانشجوی ترک زبان در حضور سعید جلیلی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حمایت دانشجوی ترک زبان از سعید جلیلی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

      1. ناشناس ، ادب چی داشته باشه نگفته من دانا هستم همه میگن پزشکیان در رفتار و گفتارش از یه شلختگی و بیخیالی و ساده لوحی مشکل میبینه . تو که بارها دکترای آقای رئیسی رو بخاطر کینه ی مسلمان بودنش ، شش کلاسه گفتی تا کمتر بسوزی ، بی ادب نبودی؟

    1. پزشکیان هم مثل پورمحمدی و جلیلی تاییدشده سیستم است که صلاحیت و ولایت مداری خود را ثابت کرده است. باید بگویی چه رنج‌ها و جنایت‌هایی که تورک‌ها، عرب‌ها، بلوچ‌ها، لرها، کردها، گیلک‌ها و ووو از فارس و پانفارس متحمل شده‌اند.

      1. ساکت شو نژاد پرست تجزیه طلب ! کافرها انقدر نادان و احمق هستند چون خدا وعده داده که احمق شان میکنم ، شخصی که در این کلیپ می‌بینید یه دانشجوی تورک هست خانم شهید باکری هم تورک هست فرزندان آقای خواجوی ،دهقان فداکار هم تورک هستن و هزاران تورک لر گیلکی بلوچ عرب مومن و رهرو خط رهبری پس نمیخاد منافقی و نژاد پرستی دار و دسته پزشکی و خودشو رو به میان بیاری به اندازه کافی ایشون اخلاق سیِئه و شروره دارند

      2. خوبه الان این دانشجوی ترک داره رفتار فریبکارانه و پر از دروغ پزشکیانو نقد میکنه که توعه پر رو اینجور میگی ، کلاً همه کسانی که اطراف پزشکی هستن انسانهای دروغگو و منافقِ ظاهر مسلمان هستن که فقط در ظاهر ادای مسلمانها رو درمیارن تا مردم ایران فریبشونو بخورن

  1. 🇮🇷 دکتر جلیلی سرباز امام زمان و برای کثافتکاری اصلاح طلب مبارزی واقعی ولی آقای دکتر شما جانباز هستید و ما راضی نیستیم جان و جسم خودتون رو مثل آقای شهید رئیسی به خطر بیندازید اون هم بخاطر کثافتکاریهای دوران وزارت و صدارت پزشکی 💚💚💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *