منهای فوتبال

فیلم| تقلب رساندن جلیلی به پزشکیان در مناظره

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تقلب رساندن جلیلی به پزشکیان در مناظره بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، سعید جلیلی در مناظره انتخاباتی در کامل کردن فرازی از نهج البلاغه مسعود پزشکیان دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را رهنمایی می کند.

فیلم تقلب رساندن جلیلی به پزشکیان در مناظره که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تقلب رساندن جلیلی به پزشکیان در جمله ای از نهج البلاغه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

    1. خانم آرامش من الان برا یه کار اداری تهران هستم شما نمی‌دونید اینجا چه افتضاحیه
      ولنگار بعد بی حجاب بعد کم حجاب بعد آفرودیته بعد دیگه می‌ره بر اچادری
      سه گروه اول بیداد میکنند

    2. امام علی فرمود وقتی رئیس جمهور شدم مال و اموال و سیسمونی و هرچیزی که از بیت المال کش رفتید ولو اینکه کابین زنانتان کرده باشید باز پس میگیرم . اگر پزشکیان بتونه حکومت علی را برقرار کنه باید تمام دولت مردان ایران را لخت کنه مخصوصاً صولت مرتضوی را که اشتهای خوبی داره البته که نخواهد توانست مثل علی حکومت کنه

      1. حضرت علی بهت نگفته نهج‌البلاغه حفظ کنید و بعد برای احمق ها تلاوت کنید و بعد دم از آزادی در بی بندوباری و ولنگاری و بی حجابی خانم ها برای جلب رای بیشتر بزنید؟
        تا امثال تو بتوانند کابین زنانتان را برای افغانی ها به معرض دید بگذارید و تو آن را حجاب اختیاری قلمداد کنی؟
        بی غیرت خر
        رای ما جلیلی غیرتمند

  1. خیلی شیاده، فقط چرتووپرت میگه . خودش زنشو به دیار باقی فرستاده دخترشو چادری کرده گشت ارشاد رو راه اندازی و حمایت کرده حالا برای قدرت حاضره زنها رو با وعده آزادی با مردانشون درگیر و عنوان های ولنگار و هرزه و……. براشون تداعی کنه تا قربانی قدرتش بشن

  2. این پزشکی فکر کرده چهار تا آیه و نهج البلاغه نصفو نیمه و غلط و درست بگه ، خواهند گفت پزشکی از طرف خدا اومده ! و حضرت علی ع فرموده در آخر الزمان غالب پیروان دجال شال هایی سبز بر سر و دست و شانه دارند.. …بحارالانوار یعنی مثل موسوی ها خاتمی ها و پزشکی ها که میخان به دروغ خودشونو به علی متصل کنند (دجال تفکرات شیطان پرستی و دنیا پرستانه ولی با ظاهر دین به بهانه‌های پر زرق و برق دروغین مثل شکمتان را سیر میکنیم زندگیتان را پر پول میکنیم تا مردم فریب بخورند هست )

    1. با احترام به همه کاندیدا، که تایید شده شورای محترم نگهبان هستند، خود را در مقام قاضی و تهمت و افترا به دیگران قرار ندهیم ، احادیث و آیات مبارک را با میل خود تفسیر نکنیم، حالا طرف هر کدام که باشیم، اخلاق و سیره بزرگان دین را سرلوحه اعمال خویش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *