منهای فوتبال

فیلم| قرق حافظیه شیراز برای لایو اینستاگرامی ظریف

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از قرق حافظیه شیراز برای لایو اینستاگرامی ظریف بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مجموعه حافظیه شیراز به خاطر لایو گرفتن محمدجواد ظریف با برخی سلبریتی ها و سگ گردان های مجازی قرق شد و از ورود مردم ممانعت به عمل آمد.

فیلم قرق حافظیه شیراز برای لایو اینستاگرامی ظریف که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم لایو ظریف با سلبریتی های مجازی در حافظیه شیراز

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. یه کاسه کوری بده دست ظریف که مثل گداها نشسته سر کوچه برای پیزمشکیان التماس هر ننه قمری می‌کنه همینا می‌خوان در آینده برای ما کارگران خوشبختی و معیشت بیارن با مددجویی از سگبازهای بی دغدغه و خوشگذران خاک بر سرتون کنند که به هر روشی میخواید مملکتو به چنگتون بگیرید پر روهای وقیح بدبخت اونایی که به شما دل خوش کردند

  2. مملکت ارث پدرشان است فقط ببینید اگر توانستید دو نفر آدم حسابی پیدا کنید و نام ببرید که از این دارو دسته حمایت کند هر چه آدم بنجل و بی خاصیت و مفتخور تو مملکت و خارج است حامیان اینها هستند و اینها هم مقابل انها کاسه گدایی دست گرفتند برای جلب رای بیشتر!
    بدبخت دکتر مستر پیزمشکیان آدم های خوبی دور و بر تو نیستند ما به کدامیک از اینها دل خوش کنیم
    سگبازها لختی ها فراری ها تجزیه طلب ها براندازان و یقلویون سلطنت طلب رانت خوارها اخراجی ها و گشادها خوشگذران ها و نیویورکی ها و غربگداها و خودتحقیر ها و دریده ها ورپریده ها فوتبالیست های دیوث پادردی اوبی هوچی و…خلاصه اگر اشتباه میگم پیام بنده را نخوانید

  3. وزیر آینده کشور ایرانو باش مثل ارازل و کارتن خوابا نشسته و به سگ باز التماس میکنه ، عجب کشوری بشه ایران دست شما بی شخصیت ها !!!

  4. والا به خدا من شوهرم گفت:شیوا این چه بدبختی هست؟ دور اول که یا رای ندادن یا رای دادن به پزشکیان، الان هم که این ها اومدن پشت تلویزیون جر و بحث های بی نتیجه می کنند، روحانی هم که گفته:اصولگراها هزار میلیارد دلار به کشور ضرر زدن و سلطان قطعنامه ها بر علیه کشور هستند و کشور رو تا مرز جنگ پیش بردند به این ها رای ندهید، الان مردم داغ هستند جَو گِرفتَتِشون تا رای ندهند به پزشکیان دلشون آروم نمی گیره ما اگه بریم رای بدهیم به جلیلی انگار رای رو انداختیم سطل آشغالی جلیلی رای نمیاره، منم گفتم:میرم و به جلیلی رای می دهم تا اگه فردا روزی، مردم از رای خودشون پشیمون شدن من عذاب وجدان نداشته باشم من اون روز ها رو یادم نرفته که دوران روحانی به خاطر قیمت تخم مرغ مردم همه ی ناراحتیشون رو سر عابر بانک ها پیاده کرده بودن، یک مردی که با شلوار کُردی به سوپر مارکت آمده بود چند مشت تخم مرغ ریخت در پلاستیک، گفتیم: این همه تخم مرغ برای چی می خواهی؟گفت: سر تخم مرغ خون می ریزند، حاصل برجام شد افزایش قیمت تخم مرغ ، نبود اقلام غذایی، شکستن عابر بانک ها، آتش زدن یک بانک در شهر ما، شکستن سنگ فرش های پیاده رو،گرانی بنزین ، ناامنی خیابان ها، اغتشاش پشت اغتشاش،شکست انرژی هسته ای، درسته من تخصصی مسائل رو نمیدونم ولی فهمَم که کور نیست میتونم مشکلات دوران روحانی رو بفهمم.

    1. خانم آرامش اولاً خدا با مؤمنان واقعی هست و سرانجام آنها را پیروز می‌گرداند برای منافقان معاویه ای و عمرو عاص زمانه هم نگران نباشید ، منافقان نظام چه مردم عادی چه رییس جمهور و دولت انتخابیش ، رجایی باشد یا احمدی نژاد یا رییسی رعایت قانون و خط قرمز شهدا و نظام ست که اگر اجرا نشود با سربازان و نظامیان امام زمان روبرو هستند و اگر اشخاص یا گروه ها بخواهند با اسلام و مسلمانها دشمنی کنند برخورد قاطع و شدید خواهند شد نمونه اش در تاریخ انقلاب واضح است از بنی صدر گرفته تا منتظری و موسوی!! این فریب خورده ها هم فکر کردن پزشکیانی که جلوی مردم حرفهای خودشو که ثبت و ضبط هست حاشا میکنه بین ریاستش و آرزوهای رویایی عده ای اونا رو ترجیح میده ؟ اصلا چنین چیزی ممکن نیست که رییس جمهور بخواهد بر خلاف نظام اسلام رفتار کند، در ضمن به همسرتون بگید جر وبحث نبود باید جلوی دروغگویی پزشکیان گرفته می‌شد و رسوا میشد ، آقای جلیلی هیچ! حتی وقتی مجری هر سوالی می‌کرد که شما اینطور گفتید عصبانی میشد و آیه و نهج البلاغه بلغور می‌کرد و انکار می‌کرد و بحث عوض می‌کرد!! و در آخر قطعنامه گرفتن مثل اسراییل هست که روزی چند تا میگیره و به وحشیگریش ادامه میده بهتره روحانی تحریم هایی که با حقارت و التماس گرفتن و تورم ۱۰۰درصدی و هزاران دلار ضرر به مردم زدند پاسخگو باشن! در جنگ هم آمریکا و اروپا به روابط اهمیت نمیدن با منافع اهمیت میدن ! یا جنگ رو در رو میکنن یا جنگ فشار حداکثری و تسلیم و حقارت !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *