نقل و انتقالات

ال کلاسیکو برای جذب سانچو

به گزارش دیلی فوتبال؛ نشریه «میرر» با انتشار گزارشی مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هم وارد رقابت با منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو از دورتموند شده اند.

این باشگاه آلمانی اخیرا اعلام کرده است که سانچو فصل آینده هم برای زردپوشان وستفالن بازی خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که آیا هنوز احتمال جدایی او در این تابستان از دورتموند وجود دارد یا خیر.

باشگاه منچستریونایتد مدتی است که به دنبال جذب این هافبک نفوذی است، اما دورتموند حاضر به فروش این بازیکن به رقمی کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو نیست.

عدم توافق طرفین بر سر رقم این انتقال حالا باعث شده است تا بر مشتریان سانچوی ۲۲ ساله افزوده شود.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه دورتموند با سانچو در سال ۲۰۱۸ توافقی داشته‌اند که در صورتی که این بازیکن در سال ۲۰۲۰ پیشنهاد مناسبی داشته باشد، بتواند سیگنال ایدوناپارک را ترک کند.

هافبک تیم ملی انگلیس که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در رده‌های پایه برای منچسترسیتی بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۷ در ازای ۸ میلیون پوند به دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

جیدون سانچو که تا سال ۲۰۲۲ تحت قرارداد دورتموند است، در فصل اخیر در ۴۴ بازی، آمار ۲۰ گل زده و ۲۰ پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *