فوتبال ایران

گزارش تمرین امروز تیم ملی ایران/ آزمون و ابراهیمی تمرین کردند

به گزارش دیلی فوتبال؛ تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی پیش از مصاف با کامبوج در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۱۹ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در تمرین امروز ۱۹ بازیکن حضور پیدا کردند. امید ابراهیمی بازیکن یوپن و سردار آزمون ستاره زنیت بازیکنان تازه وارد تمرین امروز بودند.

مهدی طارمی و مهرداد محمدی هم به تمرین تیم ملی رسیده‌اند و در حال ریکاوری در مرکز حرفه‌ای فوتبال -پک- هستند. از سوی دیگر سیدمجید حسینی نیز به تازگی وارد تهران شده است و فقط میلاد محمدی است که هنوز به تهران نیامده است و فهرست تیم ملی تقریبا کامل است.

مارک ویلموتس از ابتدا حضور پرشوری در تمرین داشت و پا به پای بازیکنان در تمرین شرکت کرد. او با بازیکنان هم مدام به خوش و بش می‌پرداخت.

دو بخش ابتدایی تمرین به انجام کارهای تاکتیکی و ترکیبی مربوط می‌شد. بازیکنان به طور موازی حرکات چابکی بدون توپ و همراه با توپ را  پشت سر گذاشتند.

سه دروازه‌بان تیم ملی از ابتدا زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات خود را پیگیری کردند.

کوین مینی بدنساز تیم ملی وظیفه توضیح دادن بخش‌های مختلف تمرین را بر عهده داشت. مانو فریرا نیز حضور پررنگی در تمرین داشت.

این تمرین در شرایطی برگزار شد که طبق گفته روابط عمومی فدراسیون فوتبال، «مارک ویلموتس» و بازیکنان تیم ملی با نمایندگان رسانه‌های گروهی که برای پوشش این تمرین رفته بودند، مصاحبه‌ای انجام ندادند.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ ساعت ۱۷ در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف کامبوج خواهد رفت.

منبع: ایرنا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *