فوتبال ایران

واکنش علی دایی به نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکورد گل های ملی

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران که با ۱۰۹ گل زده برای تیم ملی ایران، رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ بازی های ملی است، رکوردش را در معرض خطر می بیند زیرا کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال ۱۰۲ گل ملی دارد و با زدن هفت گل دیگر، به رکورد علی دایی خواهد رسید.

علی دایی مصاحبه ای با وب سایت توتو مرکاتو وب ایتالیا انجام داد و در خصوص نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکوردش صحبت کرد:

صمیمانه امیدوارم کریستیانو رونالدو بتواند به رکورد گل های من در بازی های ملی برسد. از این که رونالدو به رکوردم برسد اصلا ناراحت نمی شوم. برایم باعث افتخار است که بازیکنی در سطح و کلاس کریستیانو رونالدو بتواند به رکورد من برسد. کریستیانو رونالدو نه تنها یکی از بهترین بازیکنان عصر حاضر، بلکه یکی از بهترین های تاریخ است. او یک پدیده واقعی است.

اگر رونالدو به رکورد شما برسد، چه کار می کنید؟

ساده است، مستقیما به او تبریک می گویم اما او اول باید به این رکورد برسد. رونالدو حالا ۱۰۲ گل ملی دارد و مطمئنم که او رکورد مرا خواهد شکست. با این حال رونالدو هنوز هفت گل دیگر تا رکورد فاصله دارد (خنده).
شما بازی در بوندسلیگا را تجربه کردید و در سطح باشگاهی موفقیت های زیادی داشتید.

دوست داشتید در سری آ بازی کنید؟

قطعا بله. متاسفانه من در سری آ بازی نکردم اما خاطرات خوبی از رویارویی با باشگاه های مشهور و تاریخی ایتالیا مثل میلان و اینتر دارم. هرگز آن شب های تاریخی را فراموش نمی کنم و همیشه خاطرات آن همراه من خواهد بود.

نظر شما در خصوص فوتبال ایتالیا چیست؟

اغلب اوقات سری آ را دنبال می کنم و آن را خیلی دوست دارم. باشگاه های ایتالیایی معنای خاصی از فوتبال دارند. برای بازیکنان سری آ و هواداران ایتالیایی، آرزوی روزهای بهتری را در این دوره سخت دارم و آن ها را در آغوش می کشم.

اکنون علی دایی چه کار می کند؟

مدت هاست که در ایران مربیگری می کنم. تیم ملی ایران و چندین باشگاه را هدایت کرده ام. در گذشته از حضور در زمین بازی لذت می بردم و در دوره کنونی به همان اندازه از مربیگری لذت می برم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *