فوتبال ایران

سیدجلال حسینی: با تمام وجود در فینال بازی می کنیم

به گزارش دیلی فوتبال؛ سیدجلال حسینی در نشست خبری قبل از بازی با اوسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مطمئنا فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است. حریف تیم بزرگی است.

وی افزود: اولسان تیم خوب و سازمان یافته ای است که نفرات خوبی در حمله و دفاع دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم و تلاش کرده ایم. مزد تلاش مان را هم با اینکه می‌توانیم فردا در فینال بازی کنیم گرفته ایم.

‌‌کاپیتان سرخپوشان ادامه داد: فینال بازی بزرگی برای هر دو تیم است و برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش کرده ایم. امیدوارم فردا بچه ها بتوانند نکاتی که سرمربی به آنها می ‌گوید را اجرا کنند و بتوانیم موفق شویم. امیدوارم برای همه مردم آسیا بازی خیلی خوبی باشد.

حسینی درباره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس و احتمال بسته ماندن دروازه این تیم مقابل اولسان توضیح داد: فوتبال یک بازی خیلی سخت است، ما در دوره قبلی که در قطر بودیم روی این موضوع خیلی تلاش کرده‌ایم. نمی‌توان پیش بینی کرد که فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما قول می‌دهیم برای خوب بازی کردن با تمام وجود تلاش کنیم. تک بازی در فینال واقعا سخت است، اما امیدوارم تدابیر کادر فنی را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: هر چند سختی‌های زیادی وجود دارد و لحظه به لحظه این مسابقه برای ما حساس‌تر می‌شود، اما باید برای موفقیت تیم و شاد کردن هواداران تلاش کنیم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *