فوتبال ایران

کالدرون: استقلال از تعلیق محرومیت غلامی خبر داشت

به گزارش دیلی فوتبال؛ گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیمش صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به همه انتقادات احترام می‌گذاریم و خودمان هم قبول داریم که آمارمان برای تیم بزرگی، چون پرسپولیس خوب نیست.

*مجبوریم با تمرین بیشتر تلاش کنیم تا عملکرد مهاجمان بهتر شود.

*برزگر تا آنجا که به من گفته‌اند ۱۷ ساله و حتما باشگاه شناخت خوبی از او داشته که اقدام به جذبش کرده است. ابتدا او را ارزیابی و بعد درباره بازی کردن یا نکردنش تصمیم می‌گیریم.

*در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت ۶ ساعت قبل از بازی در مورد محرومیت و بخشش یک بازیکن تصمیم نمی‌گیرند.

*از تعلیق محرومیت اطلاع نداشتیم که بخواهیم شجاع را به یک باره بازی بدهیم، اما حتما استقلال از تعلیق محرومیت مدافع تیمش خبر داشت که او را بازی داد.

*یک مربی حرفه‌ای هیچ وقت بازیکنی را که روز قبل تمرین سنگین انجام داده و روز بازی تمرین کرده را حتی روی نیمکت نمی‌گذارد چه برسد که بخواهد بازی دهد.

*در فوتبال حرفه‌ای چنین مبلغی که ما برای جونیور هزینه کردیم خیلی زیاد نیست و نمی‌توان با این مبلغ انتظار داشت بازیکنی را جذب کرد که بتواند کار‌های بزرگ در زمین انجام دهد.

*در بازی با پیکان، چون محروم و مصدوم زیاد داشتیم تصمیم به استفاده از جونیور گرفتیم و دیدید که در بین دو نیمه او را تعویض کردیم.

*اطلاع دارم قطعا بازیکنان خارجی که راهی تیم‌های دیگر ایرانی شدند قیمتشان به مراتب بیشتر از جونیور بود. نمی‌دانم چرا آنها برای خرید بازیکن پول داشتند، اما ما نداشتیم.

*ما اگر نتوانیم در فشار کار خودمان را انجام دهیم آن وقت آماتور هستیم نه حرفه‌ای.

*همه بازی‌های شاهین را دیده‌ایم. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با انگیزه و شرایط متفاوتی به میدان می‌آیند، اما ما باید مسئولیت خودمان را که همان بردن است را انجام دهیم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *