فوتبال ایرانویژه

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان| بازگشت پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب بازی معوقه هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

گل های این بازی را احمد نوراللهی در دقیقه ۳۰، امید عالیشاه در دقیقه ۶۰، مهدی شیری در دقیقه ۶۸، احمد زنده روح (گل به خودی) در دقیقه ۷۲ و سیامک نعمتی در دقیقه ۸۷ برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

با این نتیجه پرسپولیس ۳۰ امتیازی شد وعنوان قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر ایران را کسب کرد.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و گل گهر:

دقیقه ۲: امید عالیشاه توپ را از روی نقطه کرنر ارسال کرد اما ضربه سر نعمتی در نهایت دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: زنده‌روح کرنر را به صورت مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس زد و ضربه او به تیر دروازه خورد و در برگشت عاشوری هم موفق نشد دروازه پرسپولیس را باز کند و توپ توسط مدافعان پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه ۲۰: نفوذ عالیشاه و پاس رو به جلوی او را پهلوان به مقابل دروازه گل گهر فرستاد که برزای این توپ خطرناک را با ضربه سر به کرنر زد.

دقیقه ۳۰ (گل اول پرسپولیس به گل گهر سیرجان – احمد نوراللهی): احسان پهلوان در سمت چپ زمین سعید آقایی را راه انداخت که نفوذ سریع و خطرناک این بازیکن و ارسال زمینی او با دفع نه چندان خوب علیرضا ابراهیمی به احمد نوراللهی رسید تا این بازیکن دروازه خالی گل‌گهر را باز کند.

دقیقه ۳۴: ضربه سر عالیشاه روی توپ ارسالی توسط احسان پهلوان در اختیار دروازه‌بان گل‌گهر قرار گرفت.

دقیقه ۳۷: احسان پهلوان شوت محکمی به سمت دروازه گل‌گهر زد اما بشاگردی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۹: بازیکن گل گهری ارسال خطرناکی به روی دروازه پرسپولیس داشت و نزدیک بود توپ وارد دروازه این تیم شود اما حامد لک توپ را به زیبایی مهار و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۳: وحید امیری با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک شد اما فرصت خود را با کم‌دقتی از دست داد و توپ پس از برخورد به پای بشاگردی برگشت داده شد.

دقیقه ۶۰ (گل دوم پرسپولیس به گل گهر سیرجان – امید عالیشاه): عالیشاه با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک و موفق شد با ضربه‌ای دقیق دروازه تیم قلعه‌نویی را برای بار دوم در این بازی باز کند.

دقیقه ۶۸ (گل سوم پرسپولیس به گل گهر سیرجان – مهدی شیری): شیری حرکتی را به سمت دروازه گل گهر آغاز کرد و در ادامه با پاس خود وحید امیری را راه انداخت. امیری ضربه خود را زد اما بشاگردی توپ را برگشت داد و در ادامه خود شیری موفق شد با ضربه سر دروازه تیم سیرجانی را باز کند.

دقیقه ۷۲ (گل چهارم پرسپولیس به گل گهر سیرجان – گل به خودی احمد زنده روح): شیری ارسال زمینی و پرسرعتی به سمت دروازه گل گهر داشت اما در میانه راه و قبل از اینکه توپ به مهاجمان پرسپولیس برسد، زنده روح توپ را قطع کرد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل گهر چهارمین گل را هم در این بازی دریافت کند.

دقیقه ۷۷: هافبک پرسپولیس پاس خوبی به مهدی عبدی داد و این بازیکن ضربه محکم خود را هم زد اما ضربه وی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۸۴ (اخراج): بهنام برزای با دریافت کارت زرد دوم از داور از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه ۸۷ (گل پنجم پرسپولیس به گل گهر سیرجان – سیامک نعمتی): ارسال علی شجاعی را بشاگردی به صورت ناقص دفع کرد تا توپ مقابل پای نعمتی بیفتد و این بازیکن هم توانست برای بار پنجم دروازه تیم قلعه نویی را باز کند.

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *