فوتبال ایرانویژه

نتیجه بازی برگشت پرسپولیس و گوا| صعود پرسپولیس تقریبا قطعی شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های گوا هند و پرسپولیس ایران در چارچوب بازی های هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

گل های این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه ۲۴، مهدی ترابی در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی، عیسی آل کثیر در دقیقه ۴۷ و کمال کامیابی نیا در دقیقه ۵۸ برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

با این نتیجه پرسپولیس با پیروزی در چهارمین بازی آسیایی اش ۱۲ امتیازی شد و همچنان به صدرنشینی مقتدرانه در گروهش ادامه داد.

گوای هند هم با ۲ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه E قرار گرفت.

نتیجه بازی برگشت پرسپولیس و گوا| صعود پرسپولیس تقریبا قطعی شد

دقایق حساس مسابقه پرسپولیس و گوا:

دقیقه ۲۰: ضربه سر شهریار مغانلو از بالای دروازه گوآ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴ (گل اول پرسپولیس به گوا – شهریار مغانلو): پاس در عمق مهدی ترابی را شهریار مغانلو با ضربه ای دقیق به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه ۴۲ (گل دوم پرسپولیس به گوا – مهدی ترابی): اشتباه وحشتناک دروازه بان گوا در داخل محوطه جریمه و خطا روی عیسی آل کثیر تبدیل به پنالتی برای سرخپوشان شد که مهدی ترابی این توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۴۷ (گل سوم پرسپولیس به گوا – عیسی آل کثیر): عیسی آل کثیر با حرکتی انفرادی و شوتی محکم از پشت محوطه جریمه گل سوم را وارد دروازه گوا کرد.

دقیقه ۵۸ (گل چهارم پرسپولیس به گوا – کمال کامیابی نیا): روی اشتباه محرز مدافع گوا و فرصت طلبی کمال کامیابی نیا پرسپولیس برای چهارمین بار گلزنی کرد.

دقیقه ۶۰: شوت عیسی آل‌کثیر را دروازه‌بان گوا مهار کرد.

دقیقه ۷۳: ضربه سر مهدی مهدی خانی به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه کامیابی نیا نتوانست به توپ ضربه بزند.

نتیجه بازی پرسپولیس و گوای هند

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *