فیلمفوتبال ایران

فیلم| خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتور امشب یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش دیلی فوتبال؛ دو تیم پرسپولیس و تراکتور در چارچوب بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع میزبان به اتمام رسید.

بابایی (۵۰) برای تراکتورسازی و عبدی (۶۴) و (۹۰) و نوراللهی (۶۸) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز در لیگ برتر که امشب یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. بازی خیلی خوبی بود.پرسپولیس یکبار دیگه ثابت کرد که بی دلیل صدر جدول نیست.دم تمام بچه ها گرم.دم کادر فنی خوبمون گرم.به امید قهرمانی پنجم.
    ایشالله پیکان رو هم با برد پشت سر بگذاریم و با قهرمانی پنجم توطعه دشمنان ارتش سرخ رو خنثی کنیم.زنده باد ارتش سرخ آسیا.زنده باد کادر فنی و بچه های زحمتکش.

  2. فوق العاده عالی بازی کرد تیم محبوب دلها پرسپولیس و انصافا لیاقت این رو داشتند که با گل های بیشتری پیروز بشند.
    ان شاء الله بازی آخر که خیلی مهم و سرنوشت سازه کل تیم یکدل و هم قسم وارد زمین مسابقه بشند و ذره ای هم تیم پیکان رو دست کم نگیرند تا زمانی که سوت پایان بازی در هفته آخر رو داور نزده پیشاپیش خودمون رو خواهشا قهرمان ندونیم (بدونیم تیم های زیادی تو دنیا بودند که در یه قدمی جام مغرور شدند و به راحتی از دستش دادند) و تمام تمرکز بازیکنان ، کادر فنی و هوادارا به بازی آخر باشه.ان شاء الله بعد بازی آخر همه ی پرسپولیسی های کل ایران و دنیا با هم جشن قهرمانی می گیریم و این جام قهرمانی هم تقدیم می کنیم به روح دو عزیز عاشق پرسپولیس مهرداد میناوند و علی انصاریان.
    عشق است پرسپولیس ، زیباترین عشق جهان (بعد از خدا)…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *