نقل و انتقالات

مقصد زلاتان در سری آ فاش شد

به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از آس؛ درباره مقصد بعدی زلاتان ابراهیموویچ در لیگ MLS خیلی صحبت می شود. مهاجم سوئدی ۳۸ سال دارد و پس از دو فصل درخشان در لس آنجلس گلکسی به دنبال چالش های جدید است. تیم هایی همچون بولونیا، فیورنتینا، منچستریونایتد، یوونتوس، بوکاجونیورز و میلان قصد دارند با این بازیکن باتجربه قرارداد امضا کنند. با این که هنوز چیزی قطعی نشده است اما روسونری ها برنده این رقابت شدند.

دان گاربر، رییس لیگ MLS مقصد بعدی زلاتان را فاش کرد و گفت:

زلاتان ۳۸ سال دارد و قرار است با میلان، یکی از بهترین باشگاه های جهان قرارداد امضا کند.

اظهارات گاربر سر و صدای زیادی به راه انداخت و همه متوجه شدند مهاجم سوئدی دیگر برای تیم لس آنجلس گلکسی بازی نخواهد کرد. ابراهیموویچ برای این تیم در ۵۸ بازی توانست ۵۴ گل به ثمر برساند و ۱۵ پاس گل بدهد. با این حال لس آنجلس از کسب جام بازماند. این تیم از سال ۲۰۱۴ عنوانی به دست نیاورده بود و زلاتان قول جام داده بود.

دومین دوره حضور ابراهیموویچ در میلان

مهاجم سوئدی در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ پیراهن میلان را بر تن کرد. در این مدت ۶۷ گل به ثمر رساند و ۲۴ پاس گل داد. او این رکورد را در ۸۵ بازی به ثبت رساند. همچنین یک قهرمانی در سری آ ایتالیا به دست آورد و سوپرجام را فتح کرد.

میلان اکنون در سری آ وضعیت خوبی ندارد و با یازده امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد. این تیم تنها یازده بار گلزنی کرده و ۱۵ بار دروازه اش باز شده است.

منبع: ایسنا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *