پخش زنده بازی های فوتبالفوتبال جهان

پخش زنده بازی پورتو و پورتیموننزه امشب جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰

به گزارش دیلی فوتبال؛ پخش زنده بازی تیم های پورتیموننزه و پورتو در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم مسابقات لیگ پرتغال امشب جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ جریان می یابد.

گفتنی است؛ بازی پورتو و پورتیموننزه از ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از دیلی فوتبال پخش خواهد شد.

بازی پورتو و پورتیموننزه زنده از کدام شبکه ها پخش می شود؟

  • پخش زنده دیلی فوتبال
    • بدون شک تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون آسان ترین روش ممکن برای تماشای پخش زنده فوتبال است اما همیشه به تلویزیون دسترسی نیست و یا گزارشگر شبکه های تلویزیونی مورد اقبال مخاطبان نیستند؛ هرچند دسترسی به اینترنت پرسرعت هم چندان سهل نیست اما دیلی فوتبال تلاش دارد تا امکان پخش زنده و تماشای آنلاین بازی پورتو و پورتیموننزه را متناسب با سرعت اینترنت کاربران فراهم کند.
  • شبکه بین اسپورت
    • گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.
  • اپلیکیشن دیلی فوتبال
    • نرم افزارهای اندرویدی دسترسی به ابزارهای آنلاین را سهولت بخشیده اند؛ برنامه اندرویدی دیلی فوتبال نیز جهت دسترسی آسان مخاطبان به سرویس های مختلف و اخبار وب سایت دیلی فوتبال از جمله پخش زنده بازی پورتو و پورتیموننزه منتشر شده است که می توانید آن را از کافه بازار دانلود کنید.
  • شبکه اسکای اسپورتس
    • همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

برنامه پخش زنده بازی تیم های پورتو و پورتیموننزه

اگر هنگام پخش زنده دیدار پورتو و پورتیموننزه ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ بازی پورتو و پورتیموننزه به صورت زنده در وب سایت دیلی فوتبال پخش می شود.

«برای تماشای آنلاین بازی اینجا کلیک کنید»

همچنین در نظر داشته باشید، نتیجه زنده بازی تیم های پورتو و پورتیموننزه در لیگ پرتغال را می توانید در لینک زیر دنبال کنید.

نتیجه بازی پورتو و پورتیموننزه در هفته سیزدهم لیگ پرتغال

تنها دقایقی پس از اتمام مسابقه پورتو و پورتیموننزه نیز فیلم خلاصه بازی این دیدار بارگذاری می شود.

خلاصه بازی پورتو و پورتیموننزه دیشب جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰

پخش زنده بازی پورتو و پورتیموننزه امشب جمعه 12 آذر 1400
تماشای آنلاین بازی پورتو و پورتیموننزه در دیلی فوتبال

دیدار پورتیموننزه – پورتو امشب جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ به صورت زنده و مستقیم از دیلی فوتبال پخش می شود.

پخش زنده فوتبال پورتو و پورتیموننزه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *