نقل و انتقالات

مهاجم آرژانتینی در آستانه پیوستن به پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ با توجه به فسخ قرارداد جونیور براندائو برزیلی با باشگاه پرسپولیس، حالا مدیران این تیم به دنبال جذب بازیکن جدیدی هستند تا او را جایگزین جونیور کنند.

گزینه آرژانتینی مد نظر پرسپولیس، دی سانتو ۳۰ ساله است. او متولد ۱۹۸۹ در آرژانتین است و سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و شالکه را دارد، اما از لحاظ گلزنی آمار قابلی قبولی ندارد. او در جدیدترین تیم خود (اتلتیکو مینیرو) ۱۶ بازی انجام داده و تنها ۳ گل زده است.

فرانکو دی سانتو سابقه ۳ بازی ملی در رده بزرگسالان و ۲۵ بازی در رده زیر ۲۰ ساله‌های تیم ملی آرژانتین را دارد و بازیکن گرانی محسوب می‌شود، اما سرخ‌ها به دنبال جذب این بازیکن هستند و گفته می‌شود سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس نیز نام این مهاجم را به مدیران باشگاه داده است.

به غیر از این بازیکن، سرخ‌ها یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن صربستانی دیگر هم مدنظر دارند و باید دید در پایان کدام بازیکن جذب این تیم خواهد شد.

البته هنوز مذاکرات پرسپولیسی‌ها با این بازیکن به تایید مدیران نرسیده، اما احتمال دارد در نیم فصل دوم، دی سانتو پرسپولیسی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *