منهای فوتبال

امن ترین گاوصندوق های ایران (دی ۱۴۰۰)

قبل از اینکه در مورد امن ترین گاوصندوق های ایران صحبت کنیم باید گفت که موضوع امنیت گاوصندوق یک بحث از یک موضوع نسبی است.

امنیت گاوصندوق را چه چیزی مشخص می کند؟

باید دید که شما از گاوصندوق چه استفاده هایی میکنید؟ برای مثال امنیتی که برای گاوصندوق نگهداری اسلحه و نگهداری پول یا مدارک رسمی متفاوت است. شما باید در نظر داشته باشید که هر امنیت گاوصندوق بر اساس محتویات درون آن اهمیت دارد.

شما باید امن ترین گاو صندوق ها را بر اساس محلی که در آنها قرار میگیرند انتخاب کنید. برای اینکه بیشتر با مشخصات امنیتی یک گاوصندوق آشنا شوید. به شما ویژگی های مهم آن را معرفی میکنیم.

امن ترین گاوصندوق های ایران (دی 1400)

امن ترین گاوصندوق های خانگی کدام اند؟

بدون شک از برند های موجود در بازار گاوصندوق ایران قوی ترین و امنیتی ترین آن مربوط به لوسل و ایگل می‌باشد. باید گفت گاوصندوق هایی از مدل EG برند ایگل از امنیتی ترین نمونه های موجود در بازار ایران است.

اما برند معتبر لوسل که تمامی مدل های گاو صندوق آن جز امنیتی ترین ها هستند. البته این مووع را باید گفت که محصولات لوسل از گرانترین محصولات موجود در بازار میباشند و معمولا بخاطر قیمت بالایی که دارند جز امنیتی ترین های بازار گاوصندوق طبقه بندی میشوند.

معمولا سیستم قفل  گاوصندوق های بسیار امنیتی توسط شرکت سامسونگ طراحی و ساخته می‌شود و این شرکت بارها نشان داده که در ساخت قفل های امنیتی تجربه بالایی دارد.  و حتی شرکت ایگل و لوسل که برند های محبوب در طلا فروشی ها هست از این نمونه ها استفاده میکنند.

مهم ترین ویژگی امن ترین گاوصندوق های ایران موجود در بازار چیست؟

سیستم های قفل ترکیبی:

این قفل های ترکیبی با توجه به سیستمشان معمولا دارای رمزنگاری پیچیده از نوع الکترونیکی و با قفل های بسیار قوی مکانیکی هستند. یکی از مهم ترین نکات درمورد ویژگی های این نوع سیستم این است که که این قفل های مکانیکی استفاده شده در این گاوصندوق ها بسیارقوی و امنیتی هستند و بازکردن درب این گاوصندوق ها فقط با رد تمامی مراحل ورود رمز چه در گاوصندوق های دیجیتال و چه در مکانیکی باید بصورت کامل انجام شود.

زبانه های گاوصندوق:

و اما بخش زبانه های گاوصندوق که نکته کلیدی و اصلی در امنیت یک گاوصندوق هستند باید به گونه ای طراحی شوند که حتی با بردین زبانه های آن درب گاوصندوق سرجای خود بماند و جابجا نشود و همچنین باید گفت که گاوصندوق‌هایی از مدل  EG معمولا دارای دو زبانه اصلی هستند که بسیار امنیتی و قوی میباشند.

مجهز به سیستم گلس لاک:

و اما باید گفت که گلس لاک که در اصل یک لایه‌ی شیشه‌ای است که در بخش و قسمت میانی گاوصندوق قرار میگیرد و معمولا اگر گاوصندوق بدون حالت عادی و به زور یا هر روش غیر معمولی بازشود این شیشه شکسته میشود. که این سیستم در رکن امنیتی یک گاوصندوق جز مهم ترین اصل ها میباشد که با این ویژگی گاوصندوق شما جز امنیتی ترین سیستم های گاوصندوق شمرده میشود

در آخر برای شما بخشی از بهترین گاوصندوق های موجود در وبسایتمان را به شما معرفی میکنیم که بتوانید با خیال راحت و در کمال امنیت از آنها استفاده کنید.

همچنین برای دیدن محصولات مختلف از اینستاگرام ما نیز دیدن بفرمایید.


امن ترین گاوصندوق های کاوه:

گاوصندوق کاوه مدل ۱۰۲۰KR

این محصول نیز که جز محصولات ضدسرقت می‌باشد یکی از قوی ترین محصولات  امنیتی ما است. این محصول ضد آتش با سیستم قفل امنیتی قوی جز بهترین و قوی ترین محصولات در بازار گاوصندوق ایران می باشد.

گاو صندوق کاوه مدل ۱۵۰KR

این گاوصندوق ضد سرقت با ویژگی که در طراحی قفل دستی اش دارد یکی از معتبر ترین نمونه ها از برند خود میباشد که جز امنیتی ترین گاوصندوق های ضد آتش و ضد سرقت می‌باشد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *