فوتبال ایران

فتح الله زاده از استقلال دور شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ با وجود اینکه هواداران استقلال انتظار داشتند، بلافاصله پس از قبول استعفای امیرحسین فتحی، مدیرعامل جدید استقلال معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد.

در این خصوص، قرار بود روز یکشنبه علی فتح الله زاده رسما به عنوان مدیرعامل معرفی شود اما برخی حواشی و انتشار فایل صوتی او علیه جواد زرینچه، باعث شده تا حدودی از سمت مدیرعاملی استقلال دور شود.

وزیر ورزش اعتقاد دارد، در شرایط کنونی انتخاب مدیرعاملی که هجمه های بسیاری بخاطر حواشی ایجاد شده پشت سر او وجود دارد، به صلاح نیست و به همین دلیل، فتح الله زاده که از تمام گزینه ها به مدیرعاملی استقلال نزدیک تر بود، ناگهان از این تیم دور شد.

منبع: طرفداری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. اخییییییی!!!!فتل این همه خرج کرد اقایون
    آبگوشت خور رو فرستاد علیه پیشکسوتان
    شعار بدن و هزارتا زدوبند کرد بازهم نرسیده
    فتل جون برو شوالیه بخر😆

  2. استقلال کم بدبختی نداره، از خودی هم باید ضربه بخوره!

    آقای مجتبی جباری عزیز شما که بعلت مشکلات شخصی با فتح الله زاده علیهش پست میزاری! اگه دلت برای استقلال میسوزه چرا علیه افتضاحات مدیریتی فتحی و سلطانی فر و بقیه که بدترین دوران مدیریتی تاریخ استقلال رو رقم زدن ساکت موندی؟؟؟ همین نشون میده مشکلت با فتح الله زاده شخصیه نه دلسوزی برای استقلال.

    آقای هشت شاکی شما همیشه بازیکن مورد علاقمون بودی و عاشقانه دوست داشتیم اما حداقل انتظار داشتیم در این برهه در مقابل ظلم وحشتناکی که به استقلال شده ساکت نمیموندی! ولی متاسفانه بیشتر درگیر کینه های شخصی هستید تا استقلال و با اسم استقلال برای مشکلات شخصیتون بازی میکنید!

    کاش تو این چند سال هم حداقل اینطور یه پست شدید بر علیه مدیرا میزدی آقا مجتبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *