نقل و انتقالات

گزینه اول آبی ها در نقل و انتقالات زمستانی مشخص شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ کاهش یافتن مدت محرومیت چلسی از نقل و انتقالات، خبری بود که طرفداران آبی پوشان را به تقویت شدن تیم در زمستان امیدوار کرد. حالا مت لاو، خبرنگار تلگراف خبر از برنامه چلسی برای نقل و انتقالات پیش رو داد.

به گفته لاو، چلسی لیستی از اهداف خود را آماده کرده و حاضر است تا سقف ۱۵۰ میلیون پوند برایشان هزینه کند. جیدون سانچو گزینه اول آبی پوشان برای تقویت پست وینگر است که به نظر می‌رسد نسبت به دیگر موارد شانس کمتری برای خرید برخوردار باشد و دردسر جذب او، حضور در جمع شاگردان لمپارد، را کم احتمال کرده است. ویلفرد زاها، لئون بایلی و چوکووئزه از دیگر گزینه‌های چلسی برای خرید در پست وینگر است.

تیمو ورنر و موسی دمبله نیز دو مهاجمی هستند که وضعیتشان زیر نظر باشگاه دنبال می‌شود اما به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا، خرید آن‌ها نیز کار آسانی نخواهد بود. در بحث فروش نیز اولیویه ژیرو پیشنهاداتی را دریافت کرده و باشگاه‌هایی از MLS نیز خواهان به خدمت گرفتن پدرو هستند.

لینک شدن زاها به چلسی چیز جدیدی نیست و او در این مورد بسیار شناخته شده است. درباره لئون بایلی باید گفت او نیز چند بار به آبی پوشان لینک شده و در فصل جاری نیز ۴ گل برای بایرلورکوزن به ثمر رسانده است.

ساموئل چوکووئزه اخیرا توجه سران چلسی را به خود جذب کرده است. این بازیکن نیجریه‌ای فصل گذشته ۸ گل وارد دروازه حریفان کرد و در فصل جاری نیز تاکنون برای ویارئال، ۳ گل را روبه‌روی نام خود ثبت کرده است. علاقه چووکوئزه به چلسی، پیش‌تر در مصاحبه‌ای توسط او عنوان شده بود.

فرانک لمپارد برای تقویت خط دفاع، گزینه بازخرید قرارداد ناتان آکه با بورنموث را نیز در نظر خواهد داشت. آکه توان بازی در پست دفاع چپ را نیز دارد که می‌تواند مارکوس آلونسو را به درهای خروج از استمفوردبریج نزدیک‌تر کند.

منبع: طرفداری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *