پخش زنده بازی های فوتبالفوتبال جهان

پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ امشب یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیلی فوتبال؛ پخش زنده بازی تیم های آگزبورگ و دورتموند در چارچوب دیدارهای هفته ۲۴ مسابقات بوندس لیگا امشب یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ جریان می یابد.

گفتنی است؛ بازی دورتموند و آگزبورگ از ساعت ۲۰:۰۰ به صورت زنده از دیلی فوتبال پخش خواهد شد.

بازی دورتموند و آگزبورگ زنده از کدام شبکه ها پخش می شود؟

  • پخش زنده دیلی فوتبال
    • بدون شک تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون آسان ترین روش ممکن برای تماشای پخش زنده فوتبال است اما همیشه به تلویزیون دسترسی نیست و یا گزارشگر شبکه های تلویزیونی مورد اقبال مخاطبان نیستند؛ هرچند دسترسی به اینترنت پرسرعت هم چندان سهل نیست اما دیلی فوتبال تلاش دارد تا امکان پخش زنده و تماشای آنلاین بازی دورتموند و آگزبورگ را متناسب با سرعت اینترنت کاربران فراهم کند.
  • شبکه بین اسپورت
    • گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.
  • اپلیکیشن دیلی فوتبال
    • نرم افزارهای اندرویدی دسترسی به ابزارهای آنلاین را سهولت بخشیده اند؛ برنامه اندرویدی دیلی فوتبال نیز جهت دسترسی آسان مخاطبان به سرویس های مختلف و اخبار وب سایت دیلی فوتبال از جمله پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ منتشر شده است که می توانید آن را از کافه بازار دانلود کنید.
  • شبکه اسکای اسپورتس
    • همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

برنامه پخش زنده بازی تیم های دورتموند و آگزبورگ

اگر هنگام پخش زنده دیدار دورتموند و آگزبورگ ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ بازی دورتموند و آگزبورگ به صورت زنده در وب سایت دیلی فوتبال پخش می شود.

«برای تماشای آنلاین بازی اینجا کلیک کنید»

همچنین در نظر داشته باشید، نتیجه زنده بازی تیم های دورتموند و آگزبورگ در بوندس لیگا را می توانید در لینک زیر دنبال کنید.

نتیجه بازی دورتموند و آگزبورگ در هفته ۲۴ بوندس لیگا

تنها دقایقی پس از اتمام مسابقه دورتموند و آگزبورگ نیز فیلم خلاصه بازی این دیدار بارگذاری می شود.

خلاصه بازی دورتموند و آگزبورگ امشب یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ امشب یکشنبه 8 اسفند 1400
تماشای آنلاین بازی دورتموند و آگزبورگ در دیلی فوتبال

دیدار آگزبورگ – دورتموند امشب یکشنبه ۸ اسنفد ۱۴۰۰ به صورت زنده و مستقیم از دیلی فوتبال پخش می شود.

پخش زنده فوتبال دورتموند و آگزبورگ

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *