نقل و انتقالات

مهدی طارمی در رادار منچستریونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ

به گزارش دیلی فوتبال؛ مهدی طارمی با درخشش در ترکیب پورتو حالا در رادار استعدادیاب های منچستر یونایتد و دیگر غول های فوتبال اروپا قرار گرفته است.

نمایندگانی از باشگاه های منچستریونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ برای زیرنظر گرفتن عملکرد طارمی به تماشای بازی پورتو و لیون نشستند.

وب سایت «weallfollowunited» انگلیس در گزارشی حضور نمایندگان این باشگاه های بزرگ اروپا در بازی پورتو با لیون در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را تایید کرد.

بازی رفت پورتو با لیون با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده فرانسه به پایان رسید و مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در این بازی برخلاف بازی های گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و یکی از ضعیف ترین بازیکنان مسابقه شد.

این رسانه انگلیسی در گزارش خود عنوان کرد استعدادیاب های باشگاه منچستریونایتد در ورزشگاه دراگو پورتو حضور پیدا کردند تا ستاره این تیم را زیرنظر بگیرد تا در تابستان اقداماتی برای جذب آنها انجام شود.

مهدی طارمی ستاره ایرانی یکی از ستارگانی بود که در رادار نمایندگان منچستر یونایتد قرار گرفت ولی نتوانست عملکرد درخشانی مقابل دیدگان مسئولان شیاطین سرخ داشته باشد.

مهدی طارمی در رادار منچستریونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ

این رسانه انگلیسی نوشت: منچستریونایتد نمایندگانش را برای حضور در بازی پورتو در لیگ اروپا فرستاد تا اهداف احتمالی نقل و انتقالات را شناسایی کنند؛ منچستر یونایتد به همراه چند غول اروپایی دیگر، در بازی اخیر پورتو در لیگ اروپا مقابل لیون، نمایندگانی داشتند تا اهداف احتمالی نقل و انتقالات جدید را شناسایی کنند.

فقط نمایندگان منچستر نبودند، بلکه سایر باشگاه‌های اروپایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ نیز برای برنامه ریزی کار نقل و انتقالات تابستانی خود در پایان فصل، نمایندگانی را به این بازی فرستادند. با این حال، همه آنها چیز زیادی برای گزارش دادن به باشگاه های خود ندارند زیرا تعداد بسیار کمی از ستاره های پورتو در ورزشگاه دراگو تحت تأثیر قرار گرفتند.

گفتنی است، پورتو مدت هاست که محل پرورش بازیکنان با استعداد بوده است و باشگاه‌های اروپایی آن را شکارگاهی ارزشمند برای خود می‌دانند. منچستر یونایتد نیز با این موضوع غریبه نبوده و الکس تلس و دیوگو دالوت را از تیم پرتغالی به خدمت گرفت.

مهدی طارمی در رادار منچستریونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ

گرچه پورتو بازیکنان باکیفیتی در اختیار منچستر یونایتد قرار داده اما اسپورتینگ لیسبون رقیب پورتو است که واقعا به نفع تیم انگلیسی کار کرده است. ستاره های درجه یک جهان مانند کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز در سال های گذشته از اسپورتینگ راهی منچستر شدند.

علی رغم شکست در بازی رفت، ویتینیا هافبک پورتو شب درخشانی داشت، در حالی که بهترین گلزن فعلی این تیم یعنی مهدی طارمی نیز در زمین تلاش می کرد تا از خط دفاعی لیون عبور کند؛ فقط زمان نشان خواهد داد که آیا شیاطین سرخ یکی از این بازیکنان را در آینده نزدیک دنبال خواهد کرد یا خیر.

ناگفته نمایند پورتو نسبت به سایر باشگاه های اروپایی نسبت به فروش ستاره هایش محتاط خواهد بود؛ چراکه اخیرا لوییز دیاز را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از دست داد و این بازیکن راهی لیورپول شد. آنها امیدوارند که بازیکنانی مانند ویتینیا و طارمی چند سال دیگر بمانند و تابستان این تیم را ترک نکنند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *