فوتبال ایران

واکنش فرشید اسماعیلی به ماجرای درگیری در رختکن استقلال

به گزارش دیلی فوتبال؛ پس از شکست استقلال برابر ماشین سازی بود که خبر رسید فرشید اسماعیلی و هروویه میلیچ با یکدیگر مشاجره داشته اند.

درگیری فرشید اسماعیلی و میلیچ باعث شد که این دو بازیکن از تمرینات استقلال منع شوند.

حالا فرشید اسماعیلی در پستی تمام این اخبار را شایعه خواند و اعلام کرد که تیم متحدتر از همیشه است.

اسماعیلی نوشت:

در پنج فصلی که با افتخار پیراهن مقدس استقلال را پوشیده‌ام، هیچ فصلی به اندازه امسال تیم ما متحد، منضبط و یک‌دست نبوده. همه باهم دوست هستیم و اگر سو تفاهمی هم بوده، با گفتگو حلش کردیم. در سخت‌ترین روزها که مشکلاتی بین باشگاه و آقای استراماچونی پیش آمد و تیم ما بدون سرمربی شد، اگر اتحاد اعضای تیم نبود، شرایط بدی رقم می‌خورد اما ما این روزها را هم گذراندیم.

پس از بازی با ماشین‌سازی جر و بحث‌هایی در رختکن شکل گرفت که همان شب همه کدورت‌ها برطرف شد. البته بعضی رسانه‌ها متاسفانه اخبار دروغی از رختکن ما منتشر کردند که به خوبی می‌دانم شیطنت چه کسانی بوده! نوشتند که با میلیچ درگیر شدم یا کسی را زدم که همه این خبرها دروغ است و از طریق وکیلم علیه منتشر‌کننده‌های این اخبار شکایت خواهم کرد.

به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ استقلال فکر می‌کنم جای درست و کم ایراد باشگاه در شرایطی فعلی همین مجموعه تیمی ماست.

کاش متوجه باشند که بعضی رفتارها و شیطنت‌ها نسبت به این تیم حکایت همین ضرب المثل است: «آمد اَبرویش را درست کند، چشمش را هم کور کرد»

واکنش فرشید اسماعیلی به ماجرای درگیری در رختکن استقلال

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *