فوتبال ایران

سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۲: سید ایران در جام جهانی قطر مشخص شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ با برگزاری مسابقات پلی آف در قاره های مختلف و نمایان شدن چهره اکثر تیم های صعود کننده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سیدبندی این رقابت ها و سید ایران مشخص شد.

تیم ملی پرتغال با برتری مقابل مقدونیه شمالی راهی جام جهانی شد و از طرفی تیم ملی سنگال نیز در ضربات پنالتی برابر مصر به برتری دست یافت تا مسافر قطر شود.

با صعود این تیم ها، تیم ملی ایران که امیدوار به قرارگیری در سید دوم بود، به صورت قطعی در سید سوم قرار گرفت.

پرتغال با پیروزی مقابل مقدونیه شمالی در سید اول قرار گرفت تا دانمارک به سید دوم برسد.

سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۲

سید بندی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اعلام آخرین رنکینگ فیفا مشخص خواهد شد اما آنچه قطعی است تیم ملی ایران در سید سوم این رقابت ها قرار می گیرد.

سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۲ از بین تیم های صعود کرده به شرح زیر است:

  1. سید یک: قطر، برزیل، بلژیک، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، اسپانیا، پرتغال
  2. سید دو: آلمان، هلند، دانمارک، سوئیس، اروگوئه، کرواسی، مکزیک، آمریکا
  3. سید سه: سنگال، ایران، ژاپن، صربستان، لهستان، کره جنوبی، مراکش، تونس
  4. سید چهار: کانادا، کامرون، اکوادور، عربستان، غنا، ۳ تیم صعود کننده از پلی‌آف

در قرعه کشی جام جهانی تیم های آسیایی با هم همگروه نخواهند شد، تیم های قاره آفریقا نیز نمی توانند در یک گروه باشند و نهایتا دو تیم از اروپا در یک گروه قرار خواهند گرفت.

سید ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم ملی ایران به عنوان صدرنشین گروه A مرحله نهایی مسابقات انتخابی در آسیا به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد و در تازه ترین رده بندی اعلامی نیز همچنان تیم اول آسیا خواهد بود اما نتوانست جایگاهی در سید دوم رقابت ها بدست بیاورد.

سیدبندی جام جهانی 2022: سید ایران در جام جهانی قطر مشخص شد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. تیم های آسیایی با تیم های آفریقایی همگروه نخواهند شد؟!
    عزیز ایران تو سید ۳ هست پس شانس همگروهی با کامرون و غنا که تو سید ۴ هستن رو داره.

  2. ما که از سید بندی سر در نمیاریم ولی سیدی که ایران الان داخلش هست الان که راهته مگه تیمایی که داخل سید سه هستن چجوری قرعه میکشن که با تیمای سخت بیوفتن شاید با تیمهای اسونی بیفته که از گروه بره بالا من متمئن هستم که امسال ایران از گروه میره بالا در صورتی که فقد به طارمی و ازمون این دوتا تنها تکیه نکنه مربی چون ممکنه خدایی نکرد مصدوم یا اخراج بشن ما بازی با کره طارمی نبود اصلن مربی نتونسته بود یک ترکیب درست از اول بزاره ما بازی با کره خیلی خیلی ضعیف بودیم چرا چون مربی فقد به سردار و طارمی دل خوش کرده ما بازیکن داریم که با ازمون یا با طارمی بتونن یک زوج درست رو تشکیل بدن ولی مربی نمیدونم ولا نمیدونم چه فکری میکنه خیلی از جوونا هستند که انگیزه و لیاقت پیراهن تیم ملی رو دارن و دفاع بنظرم اگر سیدجلال حسینی بیاد اخرین جام جهانیش رو بازی بکنه عالی میشه ممنون که سریع پست کردی گذاشتی خبر رو فدات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *