منهای فوتبال

مشت «مهدی شجاعی» مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند به جای دهان آمریکا روی صورت کارمند زن بیمارستان نشست + فیلم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ضربه مشت مهدی شجاعی مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند به صورت کارمند زن بیمارستان مهرگان شهرستان بهبهان بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام داشته است.

در فیلم منتشره مسئول حراست پالایشگاه بید بلند، در بیمارستان مهرگان قصد استفاده از دفترچه بیمه خود برای فرد دیگری را دارد و هنگامی که با مخالفت روبرو می شود، با مشت به صورت کارمند زن بیمارستان می کوبد!

این فیلم که بازتاب زیادی در اینستاگرام داشت، واکنش های منفی فراوانی به دنبال داشته است؛ برخی کاربران نوشتند به نظر می رسد مشتی که این مسئول میان رده باید به دهان آمریکا و استکبار جهانی می زده به صورت کارمند زن بیمارستان نشسته است.

فیلم هتک حرمت کارمند زن بیمارستان توسط مهدی شجاعی مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند را تماشا کنید.

مهدی شجاعی از زمان احداث شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس مسئولیت حراست این مجموعه را عهده دار بوده و حدود ۱۱ سال است که در این سمت فعالیت می کند.

به گفته نزدیکان آقای شجاعی او مدافع حرم بوده و مداحی هم می کند!

مداحی مهدی شجاعی مسئول حراست هتاک پتروشیمی بیدبلند در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. باید به سزای عمل کثیفش برسه ود در تلوزیون باید از کادر درمان عذر خواهی کنه .کادر درمان تودوران کرونا از جون خودشون گذشتن حالا یه نفهمی مثل این گوریل باید این کارو با کادر درمان انجام بده دستمزد کادر درمان اینه باید به شدید ترین وجه تنبه بشه که امسال این گوریل دیگه به خودشون اجازه همچین هتک حرمتی رو ندن اینا روانین باید از جامعه دور باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *