منهای فوتبال

فیلم| گوریل قزاقستانی برای هالک ایرانی کری خواند!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ مدیربرنامه های سجاد غریبی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام گوریل قزاقستانی را حریف جدید هالک ایرانی دانست.

پس از لغو مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد، به نظر می رسد هالک ایرانی حریف جدیدی با لقب گوریل قزاق پیدا کرده است.

سجاد غریبی پیش تر قرار بود در مبارزه ای بزرگ در لندن به مصاف مارتین فورد انگلیسی برود اما این مسابقه به شکل بحث برانگیزی لغو شد.

گوریل قزاق کیست؟

جومانوف آلمات باخیتوویچ، چهره اینستاگرامی از قزاقستان است که به اندازه غریبی یا فورد دنبال کننده ندارد اما این مانع از آن نشده که برای مبارزه با هالک ایرانی کری خوانی کند؛ گوریل قزاقستانی در اینستاگرام هالک ایرانی را به مبارزه دعوت کرده و هم غریبی و هم فورد را بزدل خوانده است.

مدیر برنامه های سجاد غریبی نیز با انتشار ویدیویی از رجزخوانی های گوریل قزاق در اینستاگرام اعلام کرد او به زودی به طور رسمی به عنوان حریف جدید سجاد غریبی معرفی خواهد شد.

گوریل قزاقستانی در این فیلم خطاب به سجاد غریبی می گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید؛ بیا باهم مبارزه کنیم!»

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

کری خوانی گوریل قزاقستانی برای هالک ایرانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. درسته سجاد و فورد به ناجوانمردانگی هل داد انداخت اما تو گوزو پشت تصویر رجزخوانی نکن که بعد نفلع کردن مارتین فورد نوبت تو هم میشه .گوزو ای کاش جای سجاد غریبی امیر علی اکبری بود تا لهتون میکرد به سرعت اینقدرم تاریخ مبارزهه رو به خاطر دلایل نامعلوم تغیر نمیدادن. شیر بی همتا امیرعلی اکبری .جوون دلدارمونم چه ببره چه ببازه سجاد غریبی.خیلی حرفه بدون هیچگونه حمایت مالی و اسپانسر بری مسابقه دمت واقعا گرم سجاد مردی مرد.قبولت دارم

  2. حالا یک بار یک ایرانی اومد انتر بازی در اورد همه شاخ شدن واسه ایران قبل این که کسی تخم نمیکر به ورزش کارامون چیزی بگه حالا این اومد شد نخد آش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *