نقل و انتقالات

مذاکرات آبی ها و مهاجم انگلیسی به بن بست رسید؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ تامی آبراهام احتمالا بهترین بازیکن فصل چلسی تا بدین جای کار بوده اما اوضاع بر سر میز مذاکره همسو با درخشش‌های او در مستطیل سبز پیش نمی‌رود. واقعیت این است که مذاکرات چلسی و تامی آبراهام بر سر قراردادی جدید، متوقف شده است. دلیل آن هم این است که مدیر برنامه‌های آبراهام خواهان دستمزدی برابر با کالوم هادسون اودوی برای موکلشان شده‌اند. اودوی هم اکنون علی رغم سن پایینش، هفتگی ۱۸۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

البته اودوی برای دریافت چنین دستمزد هنگفتی، باید چند شرط را اجابت کند. تفاوت دیگر او با آبراهام این است که چلسی وقتی چنین قراردادی به اودوی پیشنهاد داد که تنها نیم فصل از تعهد وی باقی مانده بود و بایرن مونیخ به طور جدی خواهان جذب اودوی بود. این در حالی است که از قرارداد فعلی آقای آبی‌های لندن، دو سال و نیم باقی مانده است.

چلسی از زمان نشستن فرانک لمپارد روی نیمکت مربی‌گری این تیم، در صدد تمدید و حفظ استعدادهای جوان پرورش یافته آکادمی‌اش است اما مذاکرات با آبراهام انگلیسی چند ماهی بدون هیچ پیشرفتی، رها شده است.

به گفته سایت گل، چلسی تاکنون با کالوم هادسون اودوی، میسون مونت، فیکایو توموری، بیلی گیلمور، روبن لوفتوس چیک و جیمی کامینگ برای عقد قراردادی جدید به توافق رسیده است.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *