منهای فوتبال

شوک تتلو به قیمت لیر: خواستگاری امیر تتلو از سحر قریشی در کنسرت ترکیه!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ شایعه خواستگاری امیر تتلو از سحر قریشی در کنسرت استانبول ترکیه شوک بزرگی به بازار ارز و قیمت لیر وارد کرد.

رابطه تتلو و سحر قریشی که یکی از موضوعات بحث در اینستاگرام است، این روزها با یک شایعه داغ تر شده است؛ احتمال خواستگاری خواننده ایرانی مقیم ترکیه از بازیگر زن سابق سینما و تلویزیون ایران!

امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت لیر ترکیه در صرافی ها بالاتر از بازار آزاد ارز بود، درحالیکه بطور معمول، قیمت صرافی ها از بازار آزاد کمتر بوده است. درباره این اتفاق معامله گران تحلیل جالبی داشتند.

به ادعای آنها یکسری خریدار از امتیازی که برای خرید لیر با قیمت رسمی داشتند، در این روزها دارند استفاده می کنند؛ وقتی می پرسی چرا؟ آنها می گویند که ظاهرا یک خواننده ایرانی مقیم ترکیه (امیر تتلو) کنسرت دارد و در این کنسرت قصد دارد از یک بازیگر معروف ایرانی (سحر قریشی) خواستگاری کند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

خواستگاری تتلو از سحر قریشی در کنسرت

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

    1. هوش کونی عن اقا ت ک ع تتلو بدت میاد گو میخوری تو سایت مربوط به تتلو میگردی
      صب ک ع خواب بیدار میشی شده ی نگا ب اون قیافه کیریت کنی اصن
      عن از اسمت میباره جابررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
      سگ شرفش ب ت میارضه

  1. عجب اسلامی. صد رحمت به پری برنده قلعه زاهدی.
    تیتر یک تمام تبلیغات شده یه عده خانم بنام سلبریتی.
    که روزی یه. به اصطلاح شوهر عرض میکنن. و فضای مجازی هم شده آتش بیار معرکه. حالا نوبت سحر خانمه
    که میخواد با گل پسر تتلو به اصطلاح جراید ازدواج کنه.
    مبارک یک ماهه که خبرهای ازدواج مردم رو مشغول کرده. یک ماه دیگهخبرهای شبهای زفاف میاد. و ماه بعد جنسیت بچه و سالها با این دو تا گل زندگی مردم را مشغول میکنن.حوصله ندارم ولی چی میخواستیم و چی شد. اون حرام …..دکتر شریعتی به ما جامعه بی طبقه توحیدی یاد میداد.

    1. وقتی مردمی داشته باشیم که روزبه روز سطح توقعاتشون(از همه جهات هم اقتصادی ،هم سیاسی خصوصا) پایین میاد،اصطلاحا روز بروز کوتاه تر میشویم تا اینکه تبدیل به کوتوله های سیاسی میشیم.ما مردم ایران امروزه تبدیل به کوتوله های سیاسی دست آموزی شدیم که هیچ ترین چیزهای ممکن،برامون چنان هیجانی ایجاد میکنه،که بازار پول و ارز شوک وارد میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *