منهای فوتبال

خیانت سحر قریشی به تتلو | دعوای سحر قریشی و تتلو

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ دعوای سحر قریشی با امیر تتلو به دلیل آنچه تتلو خیانت خانم قریشی دانسته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام داشته است.

ماجرای این دعوای مجازی از پست امیر تتلو در یوتیوب خطاب به سحر قریشی آغاز شد؛ او که ظاهرا از برخی رفتارهای بازیگر زن سابق در کنسرت اخیر خود در استانبول دلخور شده با انتشار پستی از خجالت همسرش درآمد.

سحر قریشی هم با انتشار یک پست در یوتیوب از تتلو عذرخواهی کرد اما خواننده ایرانی مقیم ترکیه راضی نشد و از او خواست تا این متن را در اینستاگرام منتشر کند؛ خانم قریشی نیز متن عذرخواهی خود را در قالب یک استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

دعوای مجازی دو سلبریتی پرحاشیه با واکنش هایی از سوی کاربران اینستاگرام همراه شده و بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب و ترند شدن دانسته اند.

خیانت سحر قریشی به تتلو | دعوای سحر قریشی و تتلو
خیانت سحر قریشی به تتلو | دعوای سحر قریشی و تتلو

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

دعوای سحر قریشی و امیر تتلو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. بیا اول جهانبخش و مهرادجم حالا هم اینا بابا بسه دیگه چقد آخه میخواین به اینا رو بدین بابا اینا دنبال جذب فالوورندددد بفهمینو دیگه نرین اینا رو فالو کنید قول میدم دو روز دیگه سحر میاد ایران و تمام فقط ما ها وقت خودمونو طلف کردیم
    یا حق

  2. عزیز ، چقدر ساده این
    همه این کارا حتی دعوا و گله هاشون تو پیج برنامه از پیش تعیین شده ست ، با یه ازدواج کذائی میخوستن اینهمه مدت فالو هاشونو ببرن بالا که خیلی موفق شدند و پول خوبی هم تو این مدت به جیب زدند و حالا موقع اتمام نقشه شون بود که بازم موفق شدند
    کم نیستن اینجور ادما با این نقشه های کثیف تو فضای مجازی
    نمونه ش همین بهار خانم و حاجی که اونام موفق به این کار شدند و بعد ….
    و این چرخه همچنان ادامه خواهد داشت
    فالو کننده باید عاقل باشه

  3. اینها انگلهای انسان نما هستند و حتّی بدتر از انگلها ، چون انگلها گاهی برای بشریت و طبیعت مفید هستند. و کسانی که استوری های اینها را پخش میکنند انگلتر و مضرّتر از اینها هستند.

  4. امیرجان من تو درک می کنم اونیکه تو را بهم ریخته ور رفتن این خانوم تو گوشیش بوده شما هنوز دلت ازش پاک و صاف نیست این حساسیت ایجاد میکنه کسیکه عمری لطافت تو پلنگ ها پهن بوده هم غیرت داره هم جاش معرفت گذشت اینو میدونی این طیف آدمها باید عوض بشن که خیلی سخته راحت مثل آب خوردن اگر عشقی وجود داشته باشد من کشیدم درکت می کنم تنها راهش اینه که یک مدت گوشیش خاموش کنه تا تو به آرامش کامل برسی رنجرها عجیب تعصب دارن بجاش هم برسه راه میدن بعضی جاها طرفشون راحت باشه اون گوشی نمیزاره تو به آرامش برسی داداش گلم طرف مقابلت باید خودش درکت کند یک عشق بدست آوردی در مقابلش آرامشت دادی آرامش نداشتی تصمیمات اشتباه زیاد خواهی گرفت برای هر جفت تون بهترین ها را آرزو دارم

  5. واقعا این افغان ابروی هرچی زنه برده!به کسی که نه نگفته خواجه حافظ شیرازی بوده !و البته من!ریدم تو اون ذات خرابت که هرجا میری به گند میکشی.فقط خدادمیدونه چندتا از کارگردانها و کلا سینمایی ها گذاشتن لاش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *