منهای فوتبال

کتک خوردن سحر قریشی از تتلو به خاطر بی حجابی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ ماجرای کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو به خاطر بی حجابی در مهمانی شبانه و خانوادگی به یکی از موضوعات داغ در اینستاگرام تبدیل شده است.

بنا بر اعلام یکی از نزدیکان خانوادگی امیر تتلو هفته گذشته و در جریان یک مهمانی شبانه در ویلای لوکس این خواننده، او پس از شرب خمر و خارج شدن از حالت عادی سحر قریشی را به خاطر بی حجابی مقابل چشمان دوستانش کتک زد.

شدت کتک خوردن سحر قریشی از تتلو به حدی بود که پلیس مجبور به استفاده از شوکر شد تا بتواند بازیگر زن را از دست تتلو بیرون بکشد.

پس از این ماجرا تتلو به بازداشتگاه رفت و شب را در کلانتری سر کرد و دوستش صبح روز بعد به قید وثیقه او را آزاد کرد.

بنا به گفته شاهدان عینی سحر قریشی چند ساعتی در بیمارستان بستری و به دلیل شدت جراحات وارده حتی اختیار مدفوع خود را از دست داده بود.

گفتنی است، سحر قریشی پس از ترخیص رضایت داد و از دادگاهی کردن امیر تتلو صرف نظر کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. تتلو از تو عکسم مثل هیولا میمونه.
    تقصیر سحر قریشی بود. چرا رفت با این مرتیکه ازدواج کرد؟ پسر کثیف و دختر بازی که ممکنه با هر دختری رابطه داشته باشه. رفته سحر رو کتک زده اونوقت نگاهی به خودش نمیندازه!
    آقا امیر یادت رفته هرشب تو لایو هات با دخترا، مست کرده میشسته جلو طرفدارات؟

  2. قابل توجه عزیزانی که نظر دادند:
    تو زندگی شخصی دیگران دخالت نکنین هر کاری که کردن به خودشون مربوطه شما برید همون ماکارونی‌تونو از گیر رئیسی در بیارین لازم نیست اظهار نظر کنید.
    شما خوشتون میاد توی زندگیتون سَرَک بکشن؟
    پس به زندگی خودتون برسید فوضولی مردمم نکنید.

    1. آقای سینه چاک بفرما ی دخالتی توی زندگی من بکن، ی ایرادی بگو(اگر نمی‌خوای فضولی رو اسم ببری)…

      دوست عزیز کسی ک همه ی کثافت کاری هاش رو جلوی عام و دوربین انجام میده قطعا نمیتونه روز بعد از گندکاریش بشینه و از اخلاق حرف بزنه و آنهایی رو ک پشت سرش و از معصیت هاش حرف میزنند نهی از منکر کنه!

      و عجیب تر از هر چیز کاسه های داغ تر از آشی هستند ک حقیقت پنهان ز هویدایی را انکار می‌کنند و از اهرمن زمانه دفاع میکنند…

  3. تتلو خودش بی حجاب تره که؟؟ کی اونو تنبیه کنه کسی که خودش کثیفه انتظار آره دیگران تمیز باشند؟ اینه بگیره خودشو اول اصلاح کنه کتک بزنه نیاز ی به اصلاح سحر نیست

  4. امیرتتلو خودش بی حجابه که!😐 باز به سحر گیر میده خنده داره🥲 من نمیدونم این کار تتلو یعنی چی🤨🤨 اول تتلو بره خودش رو درست کنه بعدا به سحر گیر بده. آخه چرا وقتی که مردها خودشون یه ایرادی دارن، باز به زن ها گیر میدن🤨🤨 اول باید برن خودشون رو درست کنن بعدا هر کاری دلشون میخواد بکنن. به نظرمن مردا چون‌ ق.. برا همین گیر میدن باز یه نگاهی به خودشون نمی اندازن😬😬😑😑🙄😒

  5. خب. همین خواننده وقتی با دختران بی حجاب حال می‌کرد. چرا چیزیش نمیشد. حالا به ناموس خود حساسیت نشون میده. یا دختران دیگران اشکال نداره. خاک بر سر آنان که با بی ناموسهایی مثل تتلو هستند. میرن کنسرتش. پول میدن تا به کثافت کاری‌اش ادامه بده. سحر قریشی هم به خاطر طعنه های مردم رضایت میده. چون وقتی ازدواج کرد اونقدر بهش انتقاد کردند. چرا که اونهایی که امروز به آهنگهای مزخرف تتلو گوش می‌کنند همان‌ها تتلو رو به چشم مرد خانواده نمی‌بینند بلکه فقط یک بی چشم رو و روانی میبینند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *