منهای فوتبال

عکس| احسان کرمی و برزو ارجمند در مراسم عروسی ساسی مانکن

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس های منتشر شده از احسان کرمی و برزو ارجمند در مراسم عروسی ساسی مانکن و همسرش آمریکا واکنش های منفی بسیاری در اینستاگرام به دنبال داشته است.

واکنش ها به تصاویر حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی در پی همزمانی این مراسم شادی با فروریختن ساختمان متروپل آبادان و عزادار شدن چند ده خانواده ایرانی در این حادثه بود.

عکس های حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در مراسم عروسی ساسی مانکن که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| احسان کرمی و برزو ارجمند در مراسم عروسی ساسی مانکن
عکس| احسان کرمی و برزو ارجمند در مراسم عروسی ساسی مانکن

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. مثل سگ از سلبریتی های لاشخور طرفداری نکنید بی هویت ها ! انقدر سگ دست آموز سلبریتی ها نباشید ؛ چون اونا شمارو اندازه سگ شونم حساب نمی کنن !!!!

  2. توهین فایده ای نداره و معمولا تغییری ایجاب نمیکنه . احسان کرمی و ارجمند هم لطف کنند افکار خود را برای خودشان نگاه دارند و در تریبون و میتینگ و غیره به افکار و عقاید دیگران حمله و انتقاد نکنند . میخواهند برقصند و پارتی بگیرند و تو زن و مرد بلولند به خودشان مربوطه ، اما حق ندارند به اجتماع شرکت کننده در استادیوم آزادی بابت همایش سلام فرمانده توهین و جبهه گیری کنند .

    1. احسنت حرف حق .👏👏👏👏
      نمیدونم چرا کنسرتهایی که خواننده ها برگزار میکنند یا برد استقلال و جشنی که براش توی خیابانها گرفتند برای برخی مردم اصلا منافاتی با غم بزرگ آبادانی های عزیز نداره اونوقت اجتماع سلام فرمانده که برای ظهور آقامون امام زمان ورفع مشکلات خودمون هست و خود حضار در اون جمع میگن( از دهه ۶۰ تا ۹۰ اشک میریختیم .)رو این همه سرکوب میکنن.امام زمان جان خودتان می بینید که برخی از مردم به خاطر تاثیر از حرف های دشمن و برخی به خاطر ناآگاهی دربرابر وجود بزرگوار شما می ایستند.خودتان راهنماییشان کنید.

  3. چه توقع بیجایی دارید. ناراحتی و هم دردی جای خود ولی این همه راه رفتن و هزینه کردن که برن عروسی چرا نباید میرفتن یا حتی جایی خوندم چرا ساسی عروسی گرفته ؟ 🤔 مگه همون صبح تصمیم گرفته شب جشن بگیره که به همین راحتی کنسل کنه کلی برنامه ریزی کرده هزینه کرده مهمون از جاهای مختلف دنیا دعوت کرده مگه میشد کنسل کنه. یکی نیست بگه عوض اینکه یقه خودتونو پاره کنید که چرا رفتن عروسی و چرا عروسی گرفته برید یقه مقصرین وقاتلین رو بگیرید. با کمال تاسف و ناراحتی وغصه از عمق وجودم باید بگم اگر من هم بودم گزینه شرکت در مراسم رو انتخاب میکردم

  4. این همان نجاست ها نبودند که سرود امام زمان را جشن تعریف کردند و گفتند چرا جشن گرفتند .ان وقت این رقص و دست و جیغ و هورا و عرق و شرابشان لابد عزا داری . اینجا خیلی ها هم نثل اینکه هم پاله و طرفدار این کفتارهای سرتا پا بازیگرو حقه باز هستند .خدایی انسان بودن کار هر حیوانی نیست شرافت لازم دارد که در این جنس ادم ها ذره ای نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *