منهای فوتبال

هشدار: توکن تتلو نخرید؛ TNT هیچ پشتوانه ای ندارد!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ کارشناسان بازار ارز دیجیتال درباره خرید توکن تتلو (TNT) به دلیل پشتوانه نداشتن این رمزارز هشدار دادند.

در حال حاضر شاهد انتشار توکنی به نام TNT بدون پشتوانه علمی در میان ارزهای دیجیتال هستیم که احتمال خطر کلاهبرداری و بی ارزش شدن سرمایه مردم وجود دارد.

موضوعات مربوط به بلاک چین و رمزارزها ابعاد گوناگونی دارد و هر کوین یا توکن می تواند نمایانگر یک خدمت، ارزش یا دارایی سنتی باشد.

همگی این کارکردها به همراه تیم توسعه دهنده، خدمات و شبکه مرتبط ارزش یک دارایی مبتنی بر فناوری بلاک چین را تعیین می کند و قبل از انتشار در متنی به نام وایت پیپر (White Paper) اعلام می شود و هر پروژه را می توان از لحاظ فنی و اقتصادی بررسی کرد و انتشار هر کوین یا توکن روی بستر بلاک چین کار بسیار ساده و کم هزینه ای قلمداد می شود.

با اعلام امیر تتلو در اینستاگرام ، چند روزی است شاهد انتشار توکن تتلو به اسم TNT یا تتل کوین بدون هیچ پشتوانه علمی و حتی وایت پیپر مشخص، با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه هستیم که به شدت ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی به این پروژه وارد نشوید.

بارها هشدار داده شده که هرگونه وعده پرداخت سود ثابت یا قول دادن برای رشد قیمتی یک دارایی دیجیتال از مهم‌ترین نشانه های ناسالم بودن و نزدیک بودن خطر کلاهبرداری و بی ارزش شدن سرمایه مردم است که اینگونه وعده ها در این پروژه مشاهده شده است.

در این راستا انجمن فناوران زنجیره بلوک اعلام کرده که با توجه به درخواست کاربران این پروژه را بررسی و در رسته بسیار پر ریسک قرار می دهد.

عواقب هرگونه تبلیغ یا معرفی پروژه های پرریسک توسط افراد مشهور که مخاطبین زیادی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارند متوجه شخص تبلیغ کننده است.

امیر تتلو که از هیچ فرصتی برای سوءاستفاده از اعتماد و دارایی های مردم دریغ نمی کند این بار با روش جدیدی برای جیب مخاطبان کیسه دوخته؛ این خواننده ایرانی مقیم ترکیه که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند برای کسب درآمد از توکن TNT رونمایی کرده است.

پیش تر امیرحسین مقصودلو (تتلو) در کلاب هاوس خبر از ساخت توکن جدیدی (تتل کوین) برای هوادارانش داده و گفته بود به زودی وارد بازار ارز دیجیتال خواهد شد.

هشدار: توکن تتلو نخرید؛ TNT هیچ پشتوانه ای ندارد!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

کلاهبرداری توکن تتلو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *