منهای فوتبال

زینب گلیج کیست؟ | جنایت هولناک قتل زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار خبر قتل زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج بازتاب گسترده ای در فضای مجازی از جمله اینستاگرام داشته است.

دادستان تنکابن با اشاره به قتل زینب گلیج دختر یک شهید تنکابنی در کلاردشت گفت: این پرونده در دست بررسی است.

زینب گلیج معروف به لیلا گلیج، معاون آموزش و پرورش شهرستان تنکابن در یک سناریوی معمایی به قتل رسید.

زینب گلیج روز دوشنبه نهم خردادماه ناپدید می شود و روز سه شنبه خانواده وی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن زینب گلیج خبر دادند و خیلی زود تیمی از کارآگاهان پلیس تنکابن برای تحقیقات وارد عمل شدند.

جزئیات قتل زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز ۱۵ خردادماه جسد یک زن که به نیمه دفن شده بود در ضلغ شرقی کشتارگاه کلاردشت که نزدیک به ۲۰۰ متر از جاده فاصله داشت کشف شد.

با توجه به گذشت چند روز از مرگ زن جوان که جسدش نیمه دفن شده بود، صورت قابل شناسایی نبود اما بررسی جسد نشان از آثار جراحت روی سر این زن داشت و در ادامه پزشکی قانونی برای شناسایی هویت وارد عمل شدند.

تحقیقات برای شناسایی هویت جسد و سرنخی از زینب گلیج ادامه داشت تا پلیس با کلاردشت با توجه به اعلام فقدانی خانواده زینب گلیج در شهرستان تنکابن احتمال دادند که این جسد متعلق به وی باشد تا اینکه روز ۱۹ خرداد ماه خانواده معاون آموزش و پرورش به کلاردشت رفته و جسد زینب گلیج شناسایی شد.

گفتنی است زینب گلیج متاهل و دارای دو فرزند است که در یک سناریوی مرموز به قتل رسیده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این جنایت هولناک آغاز شده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

زینب گلیج کیست؟

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *