منهای فوتبال

فیلم| تبلیغ جنجالی بستنی دومینو عفت عمومی را جریحه دار کرد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ به دنبال انتشار گسترده فیلم دو تبلیغ جنجالی منافی عفت عمومی توسط شرکت بستنی دومینو در اینستاگرام، ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به این شرکت اعلام جرم کرد.

بنا به گفته مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، پیش از این با انتشار یک فیلم تبلیعاتی منافی عفت عمومی و معارض حقوق عامه از سوی شرکت دومینو، ستاد به جای پیگیری قضایی، مدیرعامل این شرکت را دعوت کرده و به او در اینباره تذکر لسانی داده بود و نامبرده هم متعهد به جبران و عدم تکرار چنین تبلیغات مشتمل بر اهانت به مقام شامخ زن و مروج بی عفتی شده بود.

وی افزود: با توجه به تکرار این روند و انتشار تلیغ جنجالی بستنی دومینو در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بر خلاف تعهد قبلی مدیرعامل شرکت، ستاد ناچار به پیگیری موضوع از طریق مرجع قضایی شد تا علاوه بر جبران بخشی از صدمات وارد شده به عفت عمومی و حقوق عامه، از تکرار چنین رفتارهایی پیشگیری کند.

مدیر کل حقوقی ستاد در ادامه گفت: با توجه به این مسئولیت معاونت حقوق عامه دادستان کل کشور برای پیگیری این قبیل موارد، ستاد موضوع را به معاونت یاد شده منعکس کرد و خواستار تعقیب و کیفر بازدارنده نسبت به شرکت مذکور شد و مدیرکل پیگیری امور فرهنگی و اجتماعی و امنیت اخلاقی معاونت یاد شده، به استناد ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۲ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، شکایت ستاد را برای تعقیب کیفری آن شرکت به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال کرد.

فیلم تبلیغ جنجالی بستنی دومینو که منافی عفت عمومی شناخته شد را که در اینستاگرام منتشر شده است تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تبلیغ جنجالی بستنی دومینو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. این همه بد بختی ریخته روی سر مردم بی نوای ایران ، عفتتان جریحه دار نمیشه از زباله گردی کودکان، مقام شامخ زن زیر سوال نمی‌رود در تویله خوابی و گورخوابی ، خاک بر سرتان که علی (ع) اگر زنده بود برایتان خون گریه می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *