منهای فوتبال

فیلم| همخوانی ۳ هزار نفری سرود «ای ایران» در کاخ سعدآباد تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از همخوانی ۳ هزار نفری سرود «ای ایران» در مجموعه کاخ سعدآباد تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام مواجه شد.

این ویدیو در شبکه های اجتماعی فراگیر شده و گفته می شود مربوط به همخوانی سه هزار نفری سرود ای ایران در کاخ سعد آباد تهران است.

فیلم منتسب به همخوانی ۳ هزار نفری سرود «ای ایران» در کاخ سعدآباد تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم همخوانی سرود ای ایران در کاخ سعدآباد تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. این سرود ها خیلی بیشتر از اون سلام فرمانده به مزاج مردم خوش میاد روی سرود های این چنینی بیشتر کار کنید نه اون سرود بی سر و ته!
    به امید ایرانی آزاد و آباد.

    1. گروهی با اغراض شخصی و فقط به قصد مقابله با سرود ” سلام فرمانده ” این سرودها رو جمع بندی‌ می کنند و درحالیکه سلام فرمانده چون موضوع ش امام زمان علیه السلام هست در تمام‌ کشورهای اسلامی فراگیر شده
      البته خُب ایران هم جزء همین بلاد اسلامی هست و همه ایرانیان آروزی آبادانی ایران رو دارن مخصوصا بانیان سرود ” سلام فرمانده “.

      1. علی آقا ما قبل از این که مسلمان باشیم ایرانی هستیم خدا رو شکر که ما ایرانی ها از تاریخ و فرهنگ غنی برخورداریم و نیازی به این نداریم که از دین و آئین خودمان چیزی رو به اشعار و سرودمان وارد کنیم.
        به نظر من سرود سلام فرمانده یک سرود سیاسی-مذهبیه که یکسری از سیاستمداران فاسد طراحی کردن و سعی کردن که بیشتر روی بخش مذهبی کار کنن تا جنبه های سیاسی این سرود پنهان بمونه خودتون فکر کنین چرا زمانی که کشور در اوج بحران های سیاسی و اقتصادیه و دست مفسدین داره یکی یکی رو میشه این سرود رو با تبلیغات گسترده همه گیرش می کنن و بیشتر رو کودکانی تمرکز کردن که هیچ درکی از اوضاع و احوال جامعه ندارن تازه زمانی که هم وطن نانمان در آبادان در حال عزاداری هستن در تهران برای این سرود جشن و پایکوبی برگزار میکنن باز چطور می‌تونید بگید که بانیان این سرود آرزوی آبادانی ایران رو دارن!
        “یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است”
        اینو پیامبر همون اسلامی گفته که شما ازش دم می زنید به گفته پیامبر خودتون هم عمل نمی‌کنید اون‌وقت می‌خواین امام زمان ظهور کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *