منهای فوتبال

فیلم| نجات سگ های ولگرد از دست ماموران شهرداری: حماقت شهروندان با حمایت من و تو!

به گزارش دیلی فوتبال؛ انتشار فیلم آنچه نجات سگ های ولگرد از دست ماموران شهرداری کرج عنوان شده در صفحه شبکه معاند من و تو در اینستاگرام واکنش های منفی فراوانی به دنبال داشت.

در این ویدیو عده اندکی از شهروندان با درگیری و اعتراض سگ ها را به خیال از دست ماموران شهرداری نجات می دهند و با ژست حیوان دوستی فیلم آن را برای شبکه ماهواره ای معاند «من و تو» ارسال می کنند.

رسانه های معاند که از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به محیط زیست ایران دریغ نمی کنند به سرعت فیلم را با عنوان «نجات سگ ها» منتشر می کنند.

این در حالیست که طی چند روز گذشته سگ های ولگرد در شهر قم با حمله به ۲ کودک جان آنها را گرفتند.

از سوی دیگر چندین و چندبار محیط بانان سازمان حفاظت از محیط زیست از معضل سگهای ولگرد برای گونه های جانوری و احتمال آسیب این حیوانات به محیط زیست و گونه های های در حال انقراض هشدار داده اند.

حال با وجود همه این مخاطرات و مختل شدن زندگی شهری با پرسه سگ های ولگرد، عده اندکی از شهروندان کرج اقدام به آزادسازی سگهای جمع آوری شده توسط شهرداری برای عقیم سازی کرده و با افتخار برای شبکه معاند من و تو ارسال می کنند!

فیلم نجات سگ های ولگرد از دست ماموران شهرداری کرج که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم نجات سگ ها از دست ماموران شهرداری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. درودبه شرف این شهروندمسئول ومهربان امیدوارم تمام کسانیکه میگن بچه هاشونوسگ کشته خودشونم بمیرن که دنیاوکشورازشرشون پاکیزه بشه، شهرداری کاراصلیشوول کرده چسبیده به رذالت وشرارت، ازدولتیکه اشاعه بیرحمی بده بهترازینم توقع نیست، تامسئولین ازراس تاکوچکترینشون که شهرداره، ومردم فریب خورده اصلاح نشن، وضع مملکت بهترنمیشه اینهابلاست که به سرمردم نازل شده، دزدی میکنین بکنین خبرمرگتون به حیوانات بیپناه چکاردارین حرومزاده ها؟ امیدوارم ریشه کسانیکه اینگونه تبلیغات ضداخلاق وعاطفه میکنن بسوزه، درودبه شبکه های مردمی که دست این اشخاص کثیفوبرای انسانهای واقعی رومیکنن. تااخلاقوحاکم نکنیم بایدبااینهمه منابع ونفت تـوزباله دنبال غذابگردیم، دوستان عزیزنظام کائنات تروخشکوباهم میسوزاندوباعث بدبختی مردم ایران همینگونه افرادکثیفن که به حیوانات بیپناه خدالغب ولگردمیدهندوجفامیکنن به سگهای بیچاره، برماست که حیوان آزارهارابابرخوردتندبه خودشون بیاریم چه شخصی چه شهرداری چی، چون اینهاباعث تنگناونابودی این کشورومردم پاک میشوند، خودشان که به دولت وصلندومشکلی ندارند، بیرحمی هاشون دامن ماهارومیگیره.

  2. ۱۵ سال ایران نبودم و وقتی اونجا شنیدم میانگین رسمی IQ مردم ایران رو گذاشتن ۸۴ ، همیشه اعتراض میکردم که این کار غربی هاست میخوان بگن ماها خنگیم ، ولی از وقتی اومدم الان ۳ ماهه ایران ، خداییش هرروز دارم میفهمم که راسته این نتایج ، یعنی به ازای هر نابغه تی که IQ 130-140 داره یک شهروند هم داریم حتما که IQ اش از هویج و جلبک هم کمتره و از ۵۰ بالاتر نمیاد ، عجیب هم هست که همه خنگها جمع شدن در جبهه دشمنان ایران (شکر خدا)

  3. باسلام،بلاومصیبت،مشکلات ومعضلات اینچنینی که شهروندان به خوداجازه میدهنددرهرکاری دخالت کنند،مثل بدحجابی وبی حجابی که طبق آیه حجاب درقرآن قدسی الهی ،نافرمانی،دشمنی ولجاجت ورزی درگناه باخداوخواست پروردگارعالمیان است، درمملکتی که دین اسلام بویژه شیعه دوازده امامی حاکم است،درست ازجایی شروع شدکه حکمیت اعلام میدارد«مردم ولی نعمت ماهستند!»درحالیکه ولی نعمت همه ‌خداوندنعیم،رزاق ومالک وصاحب اختیارمان است؛بنابراین خداوندهم همین مردم که اگرکوچکترین دخلی بروجودیت خویش ندارندرا برامورات مختارمیکندتا حکمیت تاوان گناه خودرابپردازد.خداوندانسان راازهرگونه زیازروی منع ومیانه روی را علاج کارهاامرفرموده،امیداست که هم حکمیت وهم مردم به عقلانیت سلیم دینی بازگشته وبااطاعت وعبادت محض خداوند وپیروی ازفرمایش اهل البیت(س)همچون شامورات راپیش برندوازکفروطغیان اجتناب نمایند.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *