منهای فوتبال

فیلم| حامد آهنگی به علت این حرکت در جوکر ممنوع التصویر شد ؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از حرکت حامد آهنگی در برنامه جوکر که به ادعای برخی کاربران توهین به غلامرضا نیکخواه عنوان شده بازتاب زیادی در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از فصل هفتم سریال جوکر حامد آهنگی در دو مرحله حرکات به مذاق برخی افراد «ناشایست» در قبال آقای نیکخواه انجام می دهد.

به ادعای برخی منابع در فضای مجازی همین حرکت حامد آهنگی علت ممنوع التصویر شدن او شده است.

ادعایی که البته بررسی ها نشان می دهد صحت و سقم چندانی ندارد؛ چرا که این کمدین مطرح ایرانی هم در قسمت آخر سریال جوکر دیده شد و هم در برنامه شب آهنگی با اجرای خودش!

فیلم حرکت ناشایست حامد آهنگی و احتمال ممنوع التصویری او که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

حامد آهنگی ممنوع التصویر شد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. اقا این حرکات مسخره کردن دیگران زشته کار ندارم ابی باشه یا دیگری این خواننده نیم قرن خاطره داره اگر هنرمندی یک اهنگ ازش بخون

  2. چرا مزخرف می‌نویسید آخه ؟ چیکار کرد دقیقا؟ واسه دیده شدن خودتون چه چرت و پرت هایی که نمینویسید و چه تلاش هایی برای تخریب دیگران نمی‌کنید🤦😡

  3. الان بخاطر یک صدا میخواهند ممنوع التصویر کنند ،طرف خارجی کمدی بازی میکنه چه صدا ها درنمیارند کلی میخندند اخه جنبه شوخی ندارید دکمه تلویزیون خاموش کنید بگذارید باجنبه ها ببینند . ( :

  4. مام متوجه نشدیم این مقاله چیه نوشتید
    برید ذهن تون رو پاکسازی کنید
    ی برنامه هم موفق باشه در خندوندن مردم اینجوری صفحه گذاری میکنید ؟!!!

  5. واقعا چرا انقدر مسخره بازی در می آرید اینکه یک برنامه ساخته شده که همه مردم دوسش دارن در کنار تمام مشکلاتشون میتونن چند ساعت بشینن و الکی هم که شده بخندن چرا اینهمه شایعه در می آرید ، الان شما توهین دیدید؟؟؟؟ این که یه نفر پیشرفت میکنه عوض اینکه زیر پر و بالش رو داشته باشید باید بزنید پر و بالش رو قطع کنید!!! واقعا که جای تاسف داره!

  6. انقدر حسود و بخیلید که چشم دیدن پیشرفت اینو اونو ندارید جز مردن چیزی برا از دست دادن ندارید فقط میخواین ایراد بگیرید که برنامه جوکر رو خراب کنید به خودتون زحمت ندین چه بمیرین چه نمیرین این اتفاق نمیفته چشم دیدن خنده مردم رو ندارین عقب موندهای دنیا👎👎

  7. چقد قشنگ چرتو پرت مینویسید الان توهینشو به من نشون بده ، توهینش کجاش بود😐😐😐😐😐 حامد آهنگی با ادب با اخلاق باهوش و بانمکه ،،، ماشاالله بش ، اینقد چیزای چرت تو سایتتون نزارید بی زحمت با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *