فوتبال ایران

مراسم عقد مهدی طارمی: عروسی مهاجم تیم ملی ایران با همسر خوزستانی در بوشهر

به گزارش دیلی فوتبال؛ عقد مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران بی سروصدا و بدون جنجال در زادگاهش بوشهر برگزار شد تا او و همسرش برای ازدواج و مراسم عروسی آماده شوند.

مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی پورتو که در بین لژیونرهای ایرانی بیشترین درخشش را داشته مورد توجه بسیاری از هواداران فوتبال قرار گرفته است. طارمی این بار، اما یک دغدغه شیرین داشت و آن هم به برگزاری مراسم عقد او باز می گشت.

نکته قابل توجه در ازدواج مهدی طارمی اینکه ستاره فوتبال ایران به دور از هرگونه تجملات و خیلی ساده مراسم عقد خودش را در بوشهر برگزار کرد.

همسر مهدی طارمی خوزستانی است

پدر مهدی طارمی که به نوعی اولین مربی او محسوب می شود از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و می گوید که واقعا توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسئله ابراز می کند؛ آقای طارمی گفته است که عقد مهدی با حضور ۱۵-۱۰ نفر برگزار شد و همسر مهدی طارمی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می داند.

مراسم عقد مهدی طارمی: عروسی مهاجم تیم ملی ایران با همسر خوزستانی در بوشهر

مهدی طارمی در تعطیلات پیش فصل مدتی را در بوشهر سپری کرد و مراسم عقد را هم در زادگاهش برگزار کرد.

طارمی که از ناحیه زانوی راست کمی احساس درد داشت روی زانوی خودش فیزیوتراپی انجام داد تا دردش به حداقل برسد و با خیال آسوده تری برتی شرکت در تمرینات پورتو به پرتغال برود.

مهاجم ملی پوش پورتو در حالی راهی پرتغال شد که باید در اردوی تیمش حاضر شود؛ اردویی که مدت آن یک هفته تعیین شده و پس از آن ستاره ایرانی باید به همراه همبازیانش در فینال سوپرجام پرتغال شرکت کند و دوباره رودرروی تیمی به میدان برود که در فینال جام حذفی آن را شکست داده اند.

به هر حال پورتو و مهدی طارمی باید مقابل تیم توندلا اینبار در سوپرجام پرتغال بازهم برای کسب عنوان دیگری و قهرمانی که به نوعی عادت پورتو تبدیل شده و البته با حضور مهدی طارمی بیشتر شده و ایرانی ها نیز به شدت و هیجان بیشتری آن را دنبال می‌کنند یک تاریخ‌سازی دیگر را در پورتو به همراه همبازیانش تجربه کند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *