منهای فوتبال

#حجاب_بی_حجاب: شتر ضد انقلاب در خواب بیند پنبه دانه؛ مسئولین به هوش باشند

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ #حجاب_بی_حجاب کارزار مجازی که این روزها از سوی ضد انقلاب خارج نشین آغاز به کار کرده و از طرف برخی دنباله روهای فریب خورده داخلی در توییتر داغ شده است.

ماجرا از این قرار است که گروه های ضد انقلاب با راه اندازی کارزاری با هشتگ «#حجاب_بی_حجاب» از زنان ایرانی خواسته اند که همزمان با «روز حجاب و عفاف» با برداشتن حجاب، به ظاهر اعتراض خود را به قانون حجاب در ایران نشان دهند.

این کمپین مجازی پا را فراتتر گذاشته و با ترویج بی غیرتی از مردان خواسته تا در این کارزار با خواهر، مادر و یا همسر خود همراهی کنند!

هرچند همواره رسانه های معاند و گروهک های ضد انقلاب خواب های کثیفی برای ملت ایران می بینند اما مردم نشان داده اند در بزنگاه های فرهنگی و سیاسی پای آرمان های مقدس خود ایستاده اند.

برکسی پوشیده نیست که شتر ضد انقلاب اینبار هم در خواب پنبه دانه می بیند اما لازم است مسئولین فرهنگی و انتظامی کشور برای مقابله هرچه دقیق تر با کمپین های ضد حجاب و اقدامات منافی عفت عمومی به هوش باشند.

عکس پوستر کارزار #حجاب_بی_حجاب که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

#حجاب_بی_حجاب: شتر ضد انقلاب در خواب بیند پنبه دانه؛ مسئولین به هوش باشند

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

هشتگ #حجاب_بی_حجاب

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. خیلیم کار خوبی کردن این هشتگ اعتراض ما زنا و دخترارو نسبت به قانون ناعادلانه حجاب اجباری نشون میده… #حجاب بی حجاب

  2. از همینجا ری.د.م ب غیرت و ناموس هرمردی ک بگذارد ناموسش بی حجاب میان نامحرم ها بگردد و لعنت میکنم ان خانومی که حیا و عفت ندارد خلاص

    1. نسل امثال تو عقب افتاده ماقبل تاریخی باید زده بشه
      کسی حق نداره کسی رو که دوست داره با حجاب باشه رو تحقیر یا سرزنشش کنه همون طور که حجاب اجباری باید لغو شه بی حجابی اجباری هم نباید وجود داشته باشه مردم خواستار لغو قوانین اجباری هستن مثل حجاب اجباری و یا سربازی اجباری و دوست دارن کشوری آزاد داشته باشن بخواید زورگویی کنید نتیجش همینه؛
      #حجاب_بی_حجاب

    2. آفرین به شرف وغیرتت کاش همه مردای ما مثل تو غیرت داشتن ولی ندارن که زنها بااین وضع میان بیرون…کجان نسل مردایی که کوه غیرت و مردونگی بودن کجان اون مردایی که جون فدا کردن وشهیدشدن که کسی نگاه چپ به ناموسشون نندازه فکر میکنم نسلشون همون موقعها منقرض شد

      1. داداش اینایی که با بی حجابی موافق هستن خواهر مادرشون ایراد دارن از همه دری تو هستن (البته بی حجاب باشن) چون آبروشون رفته میگن خب پس حالا بزار دست ماهم به یه جایی برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *