منهای فوتبال

عکس| عذرخواهی حامد آهنگی در پی حواشی فینال شبهای مافیا

به گزارش دیلی فوتبال؛ حامد آهنگی با انتشار متنی در استوری اینستاگرام در پی حواشی ایجاد شده در فینال شبهای مافیا از مردم عذرخواهی کرد.

در متن معذرت خواهی که حامد آهنگی منتشر کرده، او به سایر شرکت کنندگان فینال رئالیتی شوی شب های مافیا که به زعم او تقلب کرده اند طعنه زده و خواستار عذرخواهی آنها شده است.

گفتنی است، حامد آهنگی در بخشی از فینال شب های مافیا به دلیل آنچه تقلب برخی چهره های حاضر در برنامه عنوان کرد با قهر و ناراحتی از بازی خارج شد.

عکس عذرخواهی حامد آهنگی از مردم در پی حواشی شبهای مافیا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| عذرخواهی حامد آهنگی در پی حواشی فینال شبهای مافیا

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عذرخواهی حامد آهنگی به خاطر حواشی شبهای مافیا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام به دوستان؛
    بعضی ها عذرخواهی کردنهاشونم طلبکارانه ست، تو راست میگی فقط خودت عذرخواهی کن به بقیه چکار داری….
    یاد ی جمله افتادم که میگفت آدمهای مغرور هم گاهی عذرخواهی میکنن بیشعوری بعضی رو روحساب غرورشون نگذارین…

  2. با سلام.
    کسی که فکر میکنه تقلب شده حتما خودش هم که شهروند بوده بهش رسوندن که مطمئنن حامد اهنگی خودش یک متقلب بوده برگردین به شب های قبل مافیا که اوایل پخش میشد خیلی واضح هست که حامد اهنگی تقلب کرده من خیلی دوست داشتم طنزاش رو ولی با این کارش خودش رو خراب کرد واقعا متاسفم که فقَط فکرمیکنه خودش پلیر هست که اینطورم نیست

    1. جالبترش بقیه هم بهش حق دادن، یعنی اصلا نفهمیدن چی گفت، مرتیکه با دلقک بازی فکر میکنه خیلی کارش درسته خبر نداره ادا و اطواراش تهوع آوره….. 😠😠😠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *